اخبار خودرو

حمایت مجلس از سایپا در مسیر افزایش تولید خودرو

در سال جهش تولید به سر می بریم و گروه خودروسازی سایپا نیز در همین راستا، طرح کلی برای افزایش تولید خودرو را از ابتدای سال در پیش گرفته است. اخیر نیز یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خبر از حمایت مجلس از سایپا در مسیر افزایش تولید خودرو داده است.

حمایت مجلس از سایپا

جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این خصوص اعلام داشت: اقدام سایپا در تولید خودروی داخلی مورد حمایت مجلس است.

وی با اشاره به تحریم ها و خروج خودروسازان خارجی از کشور، گفت: تولید خودرو در داخل اقدام مثبتی است و انتظار می‌رود قطعه‌سازان، قطعات خودرو را در داخل تولید کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما این است که شرکت‌های خودروساز از جمله سایپا و قطعه‌سازان بتوانند با تولید مورد نیاز خودرو در داخل، بازار را کنترل و از التهاب بازار خودرو جلوگیری کنند.
وی خاطر نشان ساخت: دلالان نقش زیادی در این افزایش قیمت خودرو دارند.
کوچکی نژاد اظهار داشت:‌ البته بخشی از این افزایش قیمت به بازار برمی‌گردد و متأسفانه تدبیر درستی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها وجود ندارد.
همین طور عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی رویه قیمت خودرو، تاکید کرد: سود این افزایش قیمت به جیب خودروساز نمی‌رود و انتظار این است که سازمان تعزیرات حکومتی با ورود به این موضوع با دلالان برخورد کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا