رپرتاژ

حمل خودرو توسط تجهیزات پیشرفته خودروبر پارس

تقریبا برای تمام کسانی که خودرو دارند پیش آمده است که یکبار به خودروبر نیاز داشته باشند و با شماره خودرو بر یا امداد خودرو تماس گرفته باشند. خودروبرها معمولا با کمک ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته مختلف خودرو شما را از محلی که نیاز دارید به جایی دیگر منتقل و جابه جا می کنند.

این نکته خیلی مهم است که شرکت خودروبر برای حمل هر نوعی از خودرو تجهیزات مخصوص همان خودرو را داشته باشد به عنوان مثال برخی مواقع شما نیاز دارید که خودرو صفر کیلومتر شما از نمایندگی به شهر شما منتقل شود یا خودرو شما که در جاده تصادف کرده است به تعمیرگاه منتقل شود برای هر کدام از انواع حمل خودرو به ماشین آلات و تجهیزات خاص خودرو بر نیاز هست.

انواع ماشین های خودروبر و حمل بار

ماشین های حمل بار و خودرو بر دارای انواع مختلفی هستند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

ماشین حمل بار سبک و کوچک

این نوع ماشین ها معمولا مثل وانت، وانت پراید و نیسان هستند که اکثرا برای حمل اثاثیه و حمل بارهای سبک و بیشتر در فواصل نزدیک استفاده می شوند و این نوع از ماشین آلات معمولا در خودروبری کاربرد ندارد بجز یدک کش های نیسانی که برای جابه جایی خودرو در درون شهر استفاده می شوند.

ماشین حمل بار کامیونت

حمل بار توسط کامیونت یکی از محبوب ترین روش های حمل بار می باشد که به واسطه امنیت بالای اون افراد تمایل به استفاده از کامیونت در حمل اثاثیه و انواع بار دارند.

کامیونت ها برای حمل انواع بار در بین شهر ها و درون شهری استفاده می شوند معمولا بارهایی که با کامیونت ها جابه جا می شوند وزنی بین ۱ تا ۱۲ تن دارند از مدل های ماشین حمل بار کامیونتی می توان به ماشین های شرکت ایسوز اشاره کرد. از انواع دیگر کامیونت ها میتوان به خاورها اشاره کرد که دارای اتاق سرپویشده هستند و معمولا برای حمل اثاثیه و اثاث کشی استفاده می شوند.

خودروبر کفی برای حمل خودرو

اگر کامیون، خاور یا انواع تریلی که قیمت پشت و بارکش آن دارای دیوراه نباشه به آن کفی گفته می شود. معمولا کفی ها از نوع تریلی هستند و نوع خاور یا کامیون آن کمتر پیدا می شود. از تجهیزات پر کاربرد در حمل خودرو خودروبر کفی است که با توجه به افزایش نیاز در امروزه تعداد آنها نیز افزایش پیدا کرده است.

از خودرو برهای کفی جهت حمل خودرو ها به نقاط مختلف کشور استفاده می شود. و کاربرهای فراوانی به واسطه امنتی حمل خودرو دارند.

استفاده از کفی خودرو بر باعث افزایش امنیت و احتمال سالم رسیدن خودرو به مقصد می شود. در خودروبر پارس اکثر مواقع خودرو ها با کمی کفی خودروبر حمل می شوند تا همیشه ماشین و خودرو مشتری سالم به خانه مشتری برسد.

خودرو بر جرثقیل دار

این نوع از خودرو بر نیز یکی دیگر از انواع ماشین آلات و تجهیزات حمل خودرو می باشد که در خودروبر پارس از آن استفاده می کنیم. این نوع خودرو بر معمولا برای زمان هایی استفاده می شوند که ماشین پنچر شده باشد یا درون شهر خراب شده باشد و نیاز به مکانیکی باشد. برای حمل خودرو به مکانیکی یا در فواصل نزدیک معمولا از جرثقیل خودروبر استفاده می شود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا