رپرتاژ

خرید اقساطی خودرو تحویل ۱ ساعته ، در آرشا خودرو

داشتن یک خودروی شخصی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هر فرد یا هر خوانواده‌ای است؛ اما این روزها با توجه به شرایطی که تحریم در بازار خودرو ایجاد کرده و افزایش قابل توجه قیمت خودروها، خرید اتومبیل به صورت نقدی برای عده‌ای از مردم امکان‌پذیر نیست. از طرفی بیشتر افراد با فکر این که نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌های فروش خودرو در سطح کشور شرایط سخت، اقساط پرداختی سنگین و سودهای بالایی را برای فروش اتومبیل به صورت اقساطی در نظر گرفته‌اند، هیچگاه به سراغ خرید اقساطی خودرو نمی‌روند. هر چند چنین خریدی بسیار چالش برانگیز بوده و ریسک بسیاری برای متقاضیان خودروی اقساطی دارد. در این راستا شرکت آرشا خودرو با سابقه درخشان در حوزه فروش اقساطی خودرو فعالیت دارد و به شما کمک می‌کند در بهترین و ایده آل‌ترین شرایط، خرید اقساطی خودرو را انجام داده و با تکیه بر اعتبار این شرکت، رویا و خواسته خود را محقق سازید.

حتما می‌دانید که خودروهای داخلی توسط چند شرکت معروف مانند ایران خودرو و کرمان موتور تولید و مونتاژ می‌شوند. خودروهایی که در این شرکت‌ها به تولید و مونتاژ می‌رسند، کیفیت، کارایی و امکانات قابل توجهی دارند و به خوبی نیازهای افراد را برآورده می‌سازنند. با توجه به این که تمام متقاضیان خرید خودرو توانایی خرید ماشین به صورت نقدی را ندارند، شرکت‌های تولید کننده خودرو شرایطی را برای فروش اقساطی ماشین در نظر گرفته‌اند و در صورتی که این شرایط و یا مدل خودروی قابل عرضه با شرایط متقاضی همخوانی داشته باشد، می‌تواند نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام کند. به عنوان مثال برخی از این شرکت‌ها در هرسال چندین مرتبه خودروهای خود را به قیمت تولید در کارخانه و به عبارتی به صورت فروش مستقیم به متقاضیان خوش شانس در قرعه کشی که برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند، عرضه می‌کنند.

مسئله اینجا است که خرید خودروهای به اصطلاح ثبت نامی مشکلات خاص خود را دارد. اگر بر حسب اتفاق شما برنده خوش شانس قرعه کشی برخی از این شرکت‌ها باشید، باید قبل از تحویل خودرو تمام مبلغ آن را پرداخت کرده و در خوشبینانه‌ترین حالت، حداقل یک تا سه ماه منتظر تحویل خودرو باشید.‌ معمولا چنین خودروهایی پس ازسه ماه یا پس از یک سال به مشتری تحویل داده می‌شوند. بنابراین اگر زودتر از این موعد به خودرو احتیاج دارید، این شرایط مناسب شما نیست. ضمن این که هیچ تضمینی برای برنده شدن شما وجود ندارد. شرکت آرشا خودرو با فروش خودروهای تولید داخل و خارج کشور با بهترین شرایط اقساطی و تحویل فوری خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شرایط خرید اقساطی خودرو در آرشا خودرو

طبیعتا آرشا خودرو تنها شرکتی نیست که خدمات فروش اقساطی خودرو را ارائه می‌دهد. هر شرکتی با چنین خدماتی سیاست کاری خود را در فروش اقساطی ماشین دارد. آنچه سبب تمایز آرشا خودرو شده است تلاش تیم حرفه‌ای و مجرب این شرکت در راستای تحقق رویای شما با خرید اقساطی خودرو است.  شما می‌توانید با شرایط بسیار راحت و ساده صاحب خودرو شوید. تحویل خودرو نیز به سرعت انجام شده و این امکان برای شما وجود دارد که پیش پرداخت آن را پس از تحویل خودرو به شرکت پرداخت کنید.‌ با توجه به این که محصولات شرکت‌های ایران خودرو و کرمان موتور محبوبیت و تقاضای بالایی در بین مردم دارند، شرکت آرشا خودرو با شرایط مناسب برای مشتری، خودروهای تولید و مونتاژ این شرکت‌ها را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. می‌توان گفت شرایط آرشا خودرو برای فروش ماشین انعطاف‌پذیر بوده و مشتری بر حسب شرایط مالی و توان پرداخت اقساط می‌تواند خودروی دلخواه خود را خرید کند.

خرید اقساطی جک اس ۵

خودروی جک اس ۵ از خانواده جک یکی از پرطرفدارترین خودروهایی است که شرکت کرمان موتور آن را تولید، مونتاژ و عرضه می‌کند‌. این خودرو که به عنوان یک اتومبیل شاسی بلند شناخته می‌شود، دارای امکانات فوق العاده و عملکرد بسیار مناسبی است. خودرو جک اس ۵علاوه بر آپشن‌ها و امکانت عالی جزو خودروهای محکم و ایمن به شمار می‌رود.‌ با وجود این که این خودرو  طرفداران بسیار زیادی دارد، بیشتر افراد توانایی خرید نقدی آن را ندارند. این افراد می‌توانند با کمک کادر مجرب آرشا خودرو یکی از این ماشین‌های لوکس کرمان موتور را از آن خود کنند. یکی از برجسته‌ترین مزایای آرشا خودرو فروش اقساطی ماشین با پیش پرداخت و تعداد اقساط تعیین شده از سوی مشتری می‌باشد. در نهایت شما می‌توانید با خرید اقساطی جک اس ۵  با شرایطی که حتی تصورش را هم نمی‌کردید، صاحب یک ماشین لاکچری شوید.

خرید اقساطی هایما اس ۵

یکی دیگر ازشرکت‌هایی که آرشا خودرو در زمینه فروش اقساطی خودروهای آن فعالیت می‌کند، شرکت ایران خودرو است. این شرکت نیز جزو خودروسازهای مطرح کشور است و محصولات آن از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار بوده و فروش بالایی دارند. هایما یکی از محصولات تولیدی مشترک بین شرکت هایما چینی و شرکت ایران خودرو است. هایما اس ۵ نیز یکی از انواع خودروی شاسی بلند است که به دلیل ظاهر جذاب و آپشن‌ها و امکانات فراوان به جایگاه خوبی در بازار خودرو داخلی رسیده است. این خودرو فرمان هیدرولیک و دنده اتومات دارد و سایر امکانات آن بیشتر به امکانت رفاهی داخل اتاقک خودرو مرتبط می‌شود.

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروسازی است که خودروهای تولید خود را به صورت ثبت نامی به فروش می‌رساند اما افرادی که هزینه خرید نقدی این خودرو یا توانایی تأمین هزینه آن را ندارند، از رالی خرید خودرو ثبت نامی بی بهره می‌مانند. بهترین راه برای این افراد خرید اقساطی هایما اس ۵ از آرشا خودرو با شرایط پرداختی تعیین شده خودتان و تحویل سریع می‌باشد.

خرید اقساطی پارس معمولی

پژو پارس یکی دیگر از محصولات ایران خودرو و جزو آن دسته از خودروهایی است که از زمان ورود به بازار با محبوبیت بسیاری همراه شده است. این ماشین در اواخر دهه هفتاد توسط ایران خودرو تولید و روانه بازار شده است. طراحی داخلی جذاب این ماشین و سایر شاخصه‌های آن، پژو پارس را به یکی از پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل تبدیل کرده است. این ماشین هنوز هم پس از گذشت دو دهه به عنوان یک اتومبیل لوکس مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد رویای داشتن آن را در سر می‌پرورانند. شرکت آرشا خودرو با سابقه فعالیت طولانی در زمینه فروش ماشین‌های ایران خودرو، بهترین شرایط را برای شما فراهم کرده است که با خرید اقساطی پارس معمولی صاحب آن شوید.‌

چگونه از آرشا خودرو اتومبیل انتخابی خود را خرید کنیم؟

همان طور که پیشتر گفتیم خرید ماشین در شرایطی که قیمت در بازار خودرو کاملا بی ثبات است، برای افرادی که مبلغی کمتر از هزینه خرید یک خودرو را در اختیار دارند، غیر ممکن است. مسئله اینجا است در چنین شرایطی پس انداز و مدیریت هزینه‌ها نیز به هیچ عنوان راه حل مناسبی نمی‌باشد. این در حالی است که آرشا خودرو با عنایت بر خداوند و با هدف خدمت‌رسانی به مردم، سود خود را از فروش خودروهای اقساطی به حداقل رسانده و انواع خودروهای داخلی و خارجی را با حداقل پیش پرداخت، اقساطی بلند مدت و بدون ضامن به متقاضیان آن عرضه می‌کند. احتمالا اگر بدانید آرشا خودرو ماشین شما را یک ساعت پس از خرید تحویل خواهد داد، متعجب خواهید داشت. این مسئله یکی از نکات قابل توجه در بررسی مزایای خرید از این شرکت بزرگ در ایران است.

هر شرکتی با تکیه بر اعتباری که از رضایت مشتریان و اعتماد آن‌ها به دست می‌آورد، پا بر جا است. اعتبار و نام و آوازه آرشا خودرو حاصل فعالیت درخشان تیم مجرب آن و جلب رضایت مردم است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو از طریق لینک زیر وارد سایت شده و سایر اطلاعات تماس را در صفحه سایت استخراج کنید.

http://www.arshakhodro.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا