رپرتاژ

حراج بزرگ خرید لوازم خودرو در دوران کرونا از گنجی پخش (بلک فرایدی)

برای خرید روزانه هر کالایی که مد نظر ماست هر فردی اولویت های متفاوتی دارد. هزینه، زمان ارسال کالا، برند، اصالت کالا، امکان مشاهده نظرات مشتریان، خدمات پس از فروش و موارد دیگر می تواند به عنوان دلایل انتخاب یک کالا برای هر یک از ما باشد.

در اینجا یک گزینه مهم و بسیار پرطرفدار را از قلم انداختیم! تخفیف های هر فروشگاهی می تواند جزو جذاب ترین گزینه برای خرید تعداد زیادی از افراد در خرید کالای مورد نیازشان باشد که  گاهی اوقات این تخفیف ها آنقدر شگفت انگیز است که ما حتی اگر نیاز به آن کالای خاص را نداشته باشیم آن را خریداری می کنیم! حراج بلک فرایدی یکی از تخفیف هایی است که هر سال افراد مختلفی از هر قشری انتظار آن را می کشند، بهتر است بگوییم که خرید در حراج جمعه سیاه برای هر شخص تبدیل به یک تفریح شده است. برای ما خرید کالایی با تخفیف بسیار چشمگیر حتی گاهی اوقات تا ۷۰ درصد مانند پیروزی در یک نبرد بزرگ است که می توانیم آن را برای اطرافیانمان تعریف کنیم!

خرید اینترنتی لوازم خودرو

خرید اینترنتی و کرونا

همان طور که می دانید امسال با شیوع ویروس کرونا تمایل مردم به خرید های آنلاین بیشتر شده است و هر فروشگاهی که در راستای این نوع خرید خدمات بهتری ارائه دهد طرفداران خاص خود را پیدا می کند. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش در طی سالیان اخیر حسن نیت خود را در تمامی مراحل خرید یک محصول ثابت کرده است. تنوع محصولات، کامل بودن سبد انواع محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو، اصالت کالا، امکان مقایسه محصولات و نقد و بررسی آنها در گنجی مگ تمامی این موارد از مزایای فروشگاه اینترنتی گنجی پخش می باشد.

جمعه سیاه چه روزی است؟

بلک فرایدی آخرین جمعه ماه نوامبر است که هر ساله در سراسر دنیا تمامی کسب و کارها اقدام به حراج محصولات خود با قیمت های بسیار استثنایی می کنند. این روز در واقع آخرین روز شکرگزاری در کشور آمریکا است و مردم برای خرید سال نو میلادی آماده می شوند. این سنت نیز مانند دیگر سنت ها به تدریج به تمامی کشورها راه پیدا کرد و در حال حاضر در بیشتر کشور های دنیا صاحبان کسب و کار در این روز حتی زودتر از ساعت شروع به کارشان به پیشواز این روز می روند.

گنجی پخش و تجربه بلک فرایدی از سال ۱۳۹۵

ما در گنجی پخش مفتخریم که امسال برای چهارمین سال پی در پی این حراج را برگزار میکنیم لازم به ذکر است که فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش جزء اولین فروشگاه‌های اینترنتی در اجرای تخفیفات بلک فرایدی در ایران و در بین رقبای خود در اولین فروشگاه می باشد. فروشگاه ما طی همکاری با فروشندگان برتر در ارائه انواع محصولات مراقبت از خودرو در راستای افزایش رضایت مشتریان وفادار و همچنین همراهان عزیزی که تازه به جمع ما پیوسته اند در این مناسبت با تخفیف های باورنکردنی که هر کسی را ترغیب به خرید می کند امکان ارسال رایگان برای خرید های بالای ۱۵۰ هزار تومان، خرید آنلاین ۲۴ ساعته، قیمت های رقابتی و ارسال به موقع کالا را فراهم کرده است. فروشگاه ما برای این روز بزرگ از هفته ها قبل برنامه ریزی های لازم را جهت رضایت خاطر تمامی مشتریان به عمل آورده تا تمامی موارد به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

خرید اینترنتی لوازم خودرو

فقط سالی یک بار فرصت دارید!

این جمعه هیجان انگیز از ساعت ۱۲ شب تاریخ ۶ آذر ماه به مدت ۷۲ ساعت یعنی تا ساعت ۱۲ شب ۸ آذرماه ادامه دارد. فرصت خرید بهترین محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو را با بهترین قیمت و کیفیت از برندهای مطرح دنیا از دست ندهید. ساعت های خود را کوک کنید و چشم از ما بر ندارید. جهت مشاهده فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش تخفیف های تکرار نشدنی جمعه سیاه گنجی پخش کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا