عمومی

خرید قسطی موتور سیکلت در ۵ گام

خرید قسطی موتور سیکلت با توجه به سیر صعودی قیمت که اخیرا شاهد آن هستیم، تبدیل به یک فرصت مناسب شده است. مشکلات اقتصادی باعث شده که بیشتر هموطنان عزیز توانایی پرداخت نقدی هزینه خرید موتور سیکلت را ندارند؛ به همین دلیل خرید موتور سیکلت اقساطی را ترجیح می دهند. آیا می دانید که امکان فروش اقساطی موتور سیکلت بدون ضامن هم وجود دارد؟ شگفت زده شدید، نه؟ اما دوستان عزیز اصلا تعجب نکنید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا شما را با چگونگی خرید اقساطی کالا و همچنین خرید موتور سیکلت اقساطی بدون ضامن بیشتر آشنا کنیم.

چرا موتور سیکلت بخریم؟

قطعا تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که در ترافیک سنگین گیر افتاده باشید، در حالی که قرار ملاقات مهمی داشته اید و وقت هم بسیار تنگ! در چنین شرایطی چاره ای ندارید جز اینکه صبر و آرام آرام پیش بروید! اما عده ای دیگر از افراد ترجیح می دهند به جای ماندن در شرایط سخت ترافیک، وسیله نقلیه خود را تغییر دهند. بله موتور سیکلت گزینه ای بسیار مناسب برای فرار از ترافیک است. که این می تواند دلیل خوبی برای خرید آن باشد.

به علاوه با روند رو به رشد افزایش قیمت خودرو، موتور سیکلت می تواند گزینه ی بعدی برای خرید یک وسیله ی نقلیه باشد. به خصوص اگر شرایط خرید قسطی موتور سیکلت هم برای شما فراهم باشد و خبر خوب اینکه شرایط خرید بدون ضامن هم وجود داشته باشد.

علاوه بر این ها داشتن موتور سیکلت دارای چند مزیت می باشد که خوب است آن ها را مرور کنیم.

مزایای داشتن موتور سیکلت

حتما هم اکنون بسیار کنجکاو شده اید و مایلید بدانید چطور می توان خرید قسطی موتور سیکلت را انجام داد. دوستان عجله نکنید؛ ما در این خصوص شما را به طور کامل راهنمائی خواهیم کرد. اما قبل از آن و قبل از هر اقدامی برای خرید موتور سیکلت بهتر است با مزیت های آن آشنا شوید.

قیمت مناسب موتور سیکلت

پیش تر گفتیم که با مقایسه ی قیمت فعلی خودرو و موتور سیکلت، در صورت عدم قدرت خرید خودرو، خرید موتور سیکلت به عنوان وسیله نقلیه می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. به خصوص اینکه موتور سیکلت های موجود در بازار با مدل های متنوع و قیمت های مختلفی برای افراد با قدرت خرید متفاوت وجود دارد.

امکان عبور و مرور و پارک سریع و بی دغدغه

با وجود ترافیک های شهری به ویژه در کلان شهرها، عبور و مرور با خودرو به یک معضل بزرگ تبدیل شده است؛ به طوری که حتی برای یک خرید ساده اگر بخواهید اتومبیل خود را پارک کنید، ممکن است زمان زیادی صرف کنید تا یک محل مناسب برای پارک پیدا کنید. اما موتور سیکلت این مشکل را تا حد زیادی حل کرده است و از آنجا که فضای کمی اشغال می کند به راحتی می توانید محلی امن و مناسب برای پارک کردن آن پیدا کنید.

وجود برندهای معتبر موتورسیکلت در بازار

اگر تا کنون به فروشگاه های موتور سیکلت سر زده باشید، قطعا دیده اید که چه تنوع برندی در میان آن ها و از شرکت های معتبر دنیا موجود می باشد که از سطح کیفیت بالا و استاندارهای خوبی برخوردارند. به علاوه در محدوده قیمت های مختلف امکان خرید برای اقشار مختلف جامعه که نیاز به یک وسیله نقلیه دارند موجود می باشد؛ همچنین امکان خرید قسطی موتور سیکلت به راحتی برای علاقه مندان به داشتن این وسیله نقلیه فراهم شده است و افرادی که قادر به پرداخت نقدی هزینه آن نیستند، می توانند به صورت اقساطی موتور سیکلت خریداری کنند.

تعمیر و نگهداری موتور سیکلت هزینه پائینی دارد

با توجه به اینکه ساختار موتورسیکلت نسبت به ساختار خودرو ساده تر می باشد، به همان نسبت هزینه تعمیر قطعات آن نیز کمتر خواهد بود. پس چنانچه مشکلی برای موتور سیکلت شما به وجود بیاید و ناچار به تعمیر یا تعویض قطعه ای از آن بشوید، بابت پرداخت هزینه آن نگرانی چندانی وجود ندارد.

اگر اکنون که می دانید مزیت های داشتن موتور سیکلت چیست و اینکه می دانید امکان خرید قسطی موتور سیکلت بدون ضامن نیز وجود دارد، تصمیم گرفته اید یکی از این نوع وسایل نقلیه خریداری نمائید ادامه ی این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

خرید قسطی موتور سیکلت توسط قسطا

قسطا، یک پلتفرم ارائه اعتبار به متقاضیان خرید اقساطی کالا می باشد که مجهز به سیستم اعتبار سنجی می باشد و از طریق سنجش اعتبار خود شما، بدون نیاز به ضامن معتبر، امکان خرید قسطی از فروشگاه های معتبر آنلاین نظیر دیجی کالا، دیجیتاتو و … و همچنین کلیه ی فروشگاه های فیزیکی در سراسر کشور را برای شما فراهم کرده است.

به منظور بهره مندی از خدمات وب سایت قسطا لازم است که در سایت آن ثبت نام کنید و حساب کاربری ایجاد نمائید.

پس از آن با استفاده از سیستم محاسبه گر قسطا با توجه به میزان پیش پرداختی که قادر به پرداخت آن هستید و اقساطی که ماهیانه می توانید بپردازید، همچنین شرایطی که قسطا برای اعطای امتیاز در نظر گرفته است، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

پس از آن شما می توانید طی ۵ مرحله ، قسطا کارت خود را دریافت نموده و با استفاده از آن خرید قسطی موتور سیکلت را انجام دهید و بعدا هزینه آن را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

این مراحل شامل : درخواست برای دریافت قسطا کارت، بارگذاری مدارک مورد نیاز، بررسی مدارک شما و اعتبار سنجی، ارائه ی چک ها و دریافت قسطا کارت، واریز مبلغ پیش پرداخت و شارژ قسطا کارت است.

در واقع پس از تائید اعتبار شما و واریز مبلغ پیش پرداخت، قسطا کارت شما برایتان با مبلغ مورد نظر شارژ می شود و شما می توانید برای خرید قسطی موتور سیکلت اقدام کنید.

کلام پایانی

دوستان عزیز، اگر در حال حاضر نیازمند یک وسیله نقلیه هستید اما شرایط خرید اتومبیل را ندارید و قصد دارید موتور سیکلت تهیه کنید، می توانید با ما از طریق وب سایت قسطا، به آسانی برای خرید قسطی موتور سیکلت اقدام نمائید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا