رپرتاژ

خرید لوازم یدکی گروه سایپا از فروشگاه مستریدکی

خرید لوازم‌یدکی همیشه مهم است به‌خصوص اگر قرار باشد برای محصولات یک گروه تولیدی قطعه موردنظر را تهیه کنید. گروه‌های تولیدی داخلی مثل سایپا از جمله برندهای مطرح داخلی است که تا امروز توانسته تولیدات متنوع و مختلفی داشته باشد. تولیداتی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع درصد رضایت زیادی برای مصرف‌کنندگان خود داشته است. تعویض و جایگزین‌کردن قطعات یک خودرو به‌اندازه قطعاتی اصلی که آن استفاده می‌شود مهم است. اگر قرار باشد از یک قطعه جایگزین بی‌کیفیت و نامناسب استفاده کنید نه‌تنها عملکرد کل خودرو را در معرض آسیب قرار می‌دهید، بلکه به ریسک بزرگی برای جان سرنشینان هم دامن می‌زنید. ما در این مطلب قرار است نگاهی به مهم‌ترین نکات در خرید قطعات یدکی سایپا و معرفی مرجع معتبر خرید اینترنتی داشته باشیم. تا پایان همراه ما بمانید.

مشاهده و خرید لوازم یدکی سایپا از مستریدکی با قیمت عالی

گروه تولیدی سایپا

امتیاز تأسیس کارخانه در پانزدهم اسفند ۱۳۴۴ با شماره ۱۱۳۳۱ در وزارت اقتصاد و به هدف ساخت کارخانه تولید خودرو سواری و بیابانی صادر شد. این واحد تولید در همان سال فعالیت خود را آغاز کرد و دو سال بعد با نام سایپاک معرفی شد. سایپاک مخفف کلمه فرانسوی به معنی شرکت سهامی تولید اتومبیل سیتروئن ایران (Societe Annonyme Iranienne de Production Automobile Citroen) بود.

با پایان کار ساخت و دریافت قطعات اولیه برای ساخت اولین محصولات، تولید خودروها با نام گروه سایپاک از سال ۱۳۴۷ آغاز شد و اولین گروه کارگران در بخش‌های مونتاژ، مکانیک و انبار خودرو این کارخانه مشغول شدند.

سایپا با تولید اولین مدل ژیان (سیتروئن دایان) در همان سال‌ها وارد بازار شد و تا مدت‌ها توانست به‌واسطه همین خودرو تولیدی، قطب اصلی بازار ماشین ایران باشد و تا امروز هم با تولید محصولات مختلف، جایگاه خود را در بازار حفظ کرده است.

سال ۱۳۵۳ این گروه تولیدی پیگیر توافق با شرکت رنوی فرانسوی برای تولید مدل رنو ۵ در ایران شدند و تلاش کردند جرقه‌های تولید این خودرو محبوب را بزنند. بااین‌حال، یک مشکل بین نام شرکت و نوع فعالیتش که مربوط به تولید اتومبیل‌های سیتروئن بود وجود داشت که باعث شد عقد این توافق به مشکل بخورد. درنتیجه این اتفاق، این شرکت مجبور شد سهام کارخانه سیتروئن را به شرکت‌های دیگر انتقال دهد و به‌این‌ترتیب، کارخانه به نام سایپا (Societe Annonyme Iranienne de Production Automobile) تغییر نام داد و تا امروز هم با همین عنوان شناخته می‌شود. درنهایت؛ سال ۱۳۷۲ سایپا توانست با تولید اولین خودرو ایرانی؛ پراید، پرفروش‌ترین محصول بازار را به نام خود کند. بعد از گذشت نزدیک به ۳۰ سال، پراید هنوز هم پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین خودرو جاده‌ها و خیابان‌های ایران است.

مشاهده و خرید لوازم یدکی پراید از فروشگاه مستریدکی با قیمت عالی

لوازم‌یدکی سایپا

سایپا یدک نمایندگی خدمات پس از فروش خودروسازی سایپا است. این شرکت به‌منظور تأمین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی گروه سایپا در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و تا اینجا به یکی از شرکت‌های برتر تأمین قطعات خودرو تبدیل شده است. شرکت بازرگانی سایپا یدک مسئولیت خدمات محصولات سایپا را به عهده دارد و با تولید قطعات مناسب این خودروها مثل پراید و تیبا تلاش می‌کند تا نیاز‌ها و انتظارات مصرف‌کنندگان این محصولات را پاسخ دهد. سایپا یدک نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور دارد و محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های مختلف حضوری و اینترنتی به فروش می‌رساند.

خودروهای تولیدی گروه صنعتی سایپا

گروه تولیدی سایپا در این سال‌ها توانسته خودروها مختلفی را تولید و روانه بازار کند که برخی از آنها جزء محصولات موفق و پرطرف‌دار بازار بوده‌اند. برخی دیگر نتوانسته‌اند در حد انتظارات مشتریان و متقاضیان حاضر شوند. از طرفی؛ دیگر اولین خودرو پرطرف‌دار ایرانی، پراید دیگر در خط تولید وجود ندارد. اما به این دلیل که هنوز هم یکی از پرمصرف‌ترین‌ها است و خودروهای پراید زیادی را می‌توانید در تمام خیابان‌های شهر ایران پیدا کنید، تأمین و خرید لوازم‌یدکی سایپا بسیار مهم است. در ادامه نگاهی به معروف‌ترین و پرتقاضا‌ترین خودروهای سایپا داشته باشیم:

  • پراید
  • تیبا
  • کوییک
  • ساینا
  • چانگان
  • سیتروئن
  • وانت نیسان زامیاد
  • سراتو
  • آریو
  • شاهین
  • کیا ریو
  • و …

خرید و قیمت لوازم‌یدکی سایپا

همان‌طور که در شروع بحث هم اشاره کردیم، استفاده از قطعات اصلی خودرو بسیار مهم است. قطعاتی که جایگزین قطعه قبلی می‌شوند، اگر گزینه مناسبی برای استفاده خودرو نباشند، ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری را به‌ بار بیاورند.

با خرید قطعات یدکی اصل سایپا خیالتان از بابت کیفیت رانندگی و سلامت خود و سرنشینان خودرو راحت خواهد بود. می‌توانید تا حد زیادی اطمینان داشته باشید که اتفاق‌های غیرمنتظره و ناگهانی مثل خرابی ماشین، ازدست‌دادن کنترل خودرو و … سلامت جان شما و دیگران را به خطر نمی‌اندازد. علاوه بر این؛ وقتی برای مثال به‌قصد خرید لوازم‌یدکی پراید یا تیبا به یک فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه می‌کنید، می‌توانید در صورت بروز هر مشکل، از طریق ارتباط با پشتیبانی و استفاده از ضمانت فروش کالا، مشکلات یا خرابی که هنگام استفاده از قطعه با آن روبه‌رو شدید را برطرف کنید.

نمایندگی فروش و خرید اینترنتی قطعات سایپا

پیداکردن و خرید لوازم‌یدکی اصل بسیار اهمیت دارد اما به همان اندازه هم تشخیص قطعات اصلی و واقعی از قطعات تلقی سخت شده. به این دلیل که شباهت‌های زیادی بین این قطعات وجود دارد و اگر اطلاعات کافی یا تجربه مناسب درباره خرید قطعه را نداشته باشید امکان خرید قطعه نامناسب و تقلبی هست.

شرکت خودرو‌سازی سایپا برای تشخیص قطعات لوازم‌یدکی اصلی از تقلبی امکان استعلام شماره درج شده روی جعبه قطعه به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۸۱۳ و اسکن بارکد چاپ‌شده را فراهم کرده است. اما یک راه مناسب‌تر و آسان‌تر هم وجود دارد که خرید قطعه اصلی را کم دردسر می‌کند و آن هم خرید از یک فروشگاه معتبر است.

خرید اینترنتی لوازم‌یدکی سایپا از مستریدکی

مستر یدکی به‌عنوان یک مرجع اطلاعاتی و فروش اینترنتی قطعات یدکی خودرو به‌خصوص لوازم یدکی تیبا و پراید از گروه سایپا، سال‌ها در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات را به دست مصرف‌کنندگان برساند. پشتوانه این فروشگاه اینترنتی یک ربع قرن تجربه و ارتباط مستقیم با کارخانه‌ها و تعمیرکاران خبره است. اگر می‌خواهید لوازم‌یدکی اصل، معتبر و ضمانت شده سایپا را برای خودروهای خود تهیه کنید، مستر یدکی بهترین مرجع برای شماست. همین حالا وارد فروشگاه مستریدکی شوید، از منو برند خودرو و لوازم‌یدکی سایپا به صفحه خودرو مربوطه خود بروید و از طریق آن، قطعات مختلف موجود در این فروشگاه را بررسی کنید. مناسب‌ترین قیمت، بالاترین کیفیت و بهترین خدمات و ارسال سریع محصول از ویژگی‌‌های مستر یدکی است که با اولین خرید خود متوجه آنها می‌شوید. ما در مستریدکی منتظر شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی ۲۸۴۲۳۸۳۴ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا