عمومی

خرید گیفت کارت و ارز بازی ها

امروزه تقریبا تمام مردم با خریدهای اینترنتی و بازی های ویدیویی و موبایلی سروکار دارند و همین باعث شده است که خرید گیفت کارت پر رنگ تر باشد. گیفت کارت ها به کارت های اعتباری و دیجیتالی گفته می شوند که دارای یک اعتبار مجازی مشخص هستند که قابلیت انتقال به حساب و شخص دیگری را ندارند.

افراد می توانند با استفاده از این کارت ها خریدهای اینترنتی خودشان را انجام دهند و برای خرید درون برنامه ای، خرید اعتبار درون بازی و همچنین تهیه خدمات الکترونیکی از آن بهره ببرند. گیفت کارت ها می توانند بهترین هدیه برای آشنایان، دوستان و همچنین گیمرها باشد.

رایج ترین گیفت کارت ها

با توجه به توسعه و پیشرفت دنیای الکترونیک شرکت ها، بانک ها، موسسه ها و ارگان های مختلف برای رفاه کاربران خود اقدام به طراحی و تولید گیفت کارت ها کرده اند.

امروزه بیش از ده ها نوع گیفت کارت وجود دارد که هرکدام ویژگی ها، قابلیت ها و موارد مصرف مختلفی دارند. از مهم ترین و رایج ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت آیتونز

که توسط کمپانی اپل عرضه شده و کاربران می توانند با استفاده از آن به داده های مختلف، برنامه ها، موسیقی، کتاب و … دست پیدا کنند.

گیفت کارت ایکس باکس (Xbox)

توسط شرکت مایکروسافت برای عاشقان ایکس باکس عرضه شده و کاربران می توانند با استفاده از آن به موسیقی ها، بازی ها، فیلم و … دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت گوگل پلی

به وسیله شرکت گوگل تولید می شود و کاربران با استفاده از آن می توانند از خدمات دستگاه های اندرویدی بهره مند شوند و خریدهای خودشان را انجام دهند.

گیفت کارت استیم

به وسیله شرکت VALVE تولید و در مبالغ مختلف عرضه می شود. کاربران می توانند با استفاده از این کارت در شبکه Steam عضو شوند و داده های مورد نظرشان را دریافت کنند.

گیفت کارت پلی استیشن

که توسط کمپانی Sony ارائه می شود و طرفداران کنسول PS می توانند با استفاده از آن به برنامه های مختلف دست پیدا کنند.

خرید درون برنامه ای با خرید ارز بازی ها

شرکت ها و استودیوهای سازنده بازی های ویدیویی و موبایلی امروزه به شیوه ای بازی تولید می کنند که بازیکنان با دسترسی به ارز رایج بازی از حداکثر امکانات بازی استفاده کنند، آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خود سفارشی و شخصی سازی کنند.

بازیکنان با پرداخت های درون برنامه ای و خرید اعتبار درون بازی می توانند از بازی ها لذت و هیجان بیشتری دریافت کنند.

بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی، خرید سی پی کالاف دیوتی ، خرید جم فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو و خرید جم سایر بازی ها سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند و مهارت های خود را بهبود ببخشند.

خرید جم بازی ها امکان استفاده از سلاح ها، تجهیزات و امکانات بیشتر و همچنین شخصی سازی آیتم های مختلف را به گیمرها می دهد.

بهترین سایت خرید گیفت کارت و جم بازی ها

امروزه سایت ها و فروشگاه های متعددی در زمینه فروش گیفت کارت و جم بازی ها فعال هستند. سایت گیم کد (GameCode.iR) به عنوان یکی از بهترین سایت های فعال در این حوزه خدمات مختلفی به کاربران ارائه می کند و با داشتن پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید و تحویل فوری محصول به کاربران این امکان را می دهد که به صورت فوری محصولات درون برنامه ای را شارژ کنند و در کمترین زمان ممکن خرید اعتبار درون بازی را انجام دهند.

این سایت دارای ssl و درگاه بانکی مطمئنی است و کاربران می توانند با اطمینان خاطر خریدهای خودشان را انجام دهند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا