اخبار خودرو

خط و نشان دوج چلنجر برای نمایشگاه سما ۲۰۱۹

خط و نشان دوج چلنجر برای نمایشگاه سما ۲۰۱۹ – خودرو D200 که بر پایه خودرو کانسپت موپار Lowliner در این هفته در SEMA نمایش داده میشود. این خودرو، خودرویی است که عمداً برای مسابقات درگ ساخته شده است. پیش از رونمایی این خودرو ، دوج و موپار یک تصویر تیزر ویدیویی را نشان داده است که Challenger آماده مسابقه را نشان می دهد که یک ماشین خیابانی نیست. با ایرانی کار همراه باشید .

در حال حاضر جزئیات مربوط به این وسیله نقلیه در دسترس نیست ، اما مشخص است که تریم قرمز ، سفید و آبی احتمالاً به کانسپت Challenger Drag Pak 2006 بازمی گردد. احتمالاً واجد شرایط شرکت در برنامه هایی است که تحت عنوان National National Rod Rod (NHRA) و انجمن ملی خودروهای عضلانی (NMCA) برگزار می شود.

Challenger قبلی از Mopar مخصوص مسابقات درگ ساخته شده. در این خودرو یک موتور HEMI سوپرشارژ با حجم ۳۵۴ اینچ مکعب و یا یک موتور HEMI با حجم ۴۲۶ اینچ مکعب به طور طبیعی مجهز شد. قیمت اولیه با قیمت ۱۰۹۳۵۴ دلار شروع میشود و ۳۵ دستگاه ساخته میشود و در حالی که قیمت دوم ۹۹،۴۲۶ دلار قیمت اولیه میباشد و تنها ۲۵ دستگاه تولید میشود. در کل ۶۰ اتومبیل تولید شده بود. هر دو موتور به گیربکس اتوماتیک آماده مسابقه میشوند.

خط و نشان دوج چلنجر برای نمایشگاه سما ۲۰۱۹ – در حال حاضر با توجه به شایعات امکان اتمام ساخت خودرو چلنجر هست و در صورتی که این اتفاق بیافتد تعدادی خودرو در چرخه فروش میماند. اما بعد از این اتفاق احمالا مدل ACR به چرخه ساخت شرکت دوج برمیگردد و احتمالا این اتفاق در سال جدید (۲۰۲۰) رخ میدهد.

در زیر میتوانید کلیپ منتشر شذه را تماشا کنید :

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا