رپرتاژ

خودروبر و خدمات امداد خودرو در تبریز

خودروبر که در واقع نسل جدیدی از تجهیزات حمل خودرو محسوب می‌شود توانسته به دلیل تأمین امنیت خودرو و پایین‌ ‎آوردن احتمال آسیب آن در حین حمل به عنوان روشی مناسب و جایگزین روش‌‎های قدیمی انتخاب شود. از این‌رو استفاده از این روش حمل خودرو نسبت به روش‎‌های قدیمی و حمل با یدک‎‌کش‎‌ها ارجحیت داشته و ‎‌می‌تواند مزایای متعددی را برای صاحبان خودرو به همراه داشته باشد. اما با وجود تمام این مزایای خودروبر، نیاز است برای دریافت خدمات بهتر و حمل خورو از محل مورد نظر تا تعمیرگاه، در خصوص این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نموده و با نکات مختلفی که در این رابطه مطرح می‌شود آشنایی پیدا کنید.

خرابی خودرو و ماندن در جاده از جمله مسائلی است که کمتر راننده‌‎ای وجود دارد آن را تجربه نکرده باشد. در چنین مواقعی معمولاً افراد با استرس تقریباً زیادی رو به رو شده و می‌خواهند خودروی خود را هر چه سریع‎‌تر به یک تعمیرگاه برسانند. این در حالی است که فرآیند حمل خودرو مسئله‎‌ای تخصصی بوده و نیازمند بهترین ابزار و تجهیزات و البته کارکنان تخصصی می‎‌باشد. چرا که حمل خودرویی که از وزن بالایی برخوردار است به نوبه‎‌ی خود کار مشکلی است و اگر کارکنان و تجهیزات مناسبی هم وجود نداشته باشد این امر به درستی صورت نپذیرفته و منجر به ایجاد ضرر مالی و شکستگی قطعات مختلف و یا ایجاد مشکل در آن‎‌ها می‌شود. از این‌رو توصیه می‌شود که در انتخاب مراکز امداد خودرو همواره نکات و مسائل مختلفی را در نظر گرفته و با توجه به آن بهترین و مناسب‌‎ترین مرکز را جهت دریافت خدمات تعمیر در محل و یا حمل تخصصی  توسط khodrobar دریافت نمایید.
تأثیر کیفیت و به روز بودن تجهیزات بر حمل خودرو
در طی سال‌‎های اخیر به دنبال گسترش علم و فناوری بسیاری از مراکز تولید لوازم و تجهیزات حمل خودرو اقدام به تولید تجهیزات و خودروهای جدیدی در جهت حمل صحیح خودرو نموده‌‎اند. کلیه‎‌ی این تجهیزات و خودروها در صورتی که توسط بهترین متخصصین این امر استفاده شوند می‌توانند خدمات بهتر و مؤثرتری را برای مشتریان به وجود آورند و معایب روش‌‎های گذشته را بپوشانند. بنابراین می‌توان گفت که با استفاده از روش‌‎های جدید حمل خودرو و خودروبر می‌توان احتمال آسیب به بدنه و چراغ و اجزای مختلف خود را به طرز قابل توجهی کاهش داد و زمینه‌‎ی حملی آسان و بی دردسر و البته با کیفیت و دقت را به وجود آورد.
انواع خدمات یک امداد خودرو
خوشبختانه امروزه امداد خودروها توانسته‌‎اند گستره‌‎ی خدمات خود را افزایش داده و در حمل هر نوع خودرو اعم از تصادفی، صفر، خارجی یا ایرانی، بدون پلاک و…. خودروبر مناسبی را انتخاب نموده و خدمات خود را به صورت تخصصی‎‌تری انجام دهند. از طرف دیگر این امداد خودروها جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود و البته ایجاد تنوع در خدمات خود با همکاری تعمیرکاران حرفه‌‎ای به تعمیر خودرو در محل پرداخته و مشکلات متعدد پیش آمده را می‌توانند به خوبی رفع نمایند. خوشبختانه این مراکز معمولاً به صورت ۲۴ ساعته به ارائه خدمات پرداخته و  و در هر ساعت شبانه روز می‌توانند خدمات درخواستی شما را اجرا نمایند.
انواع خودرو و تجهیزات امداد خودرو
همان طور که در مباحث قبلی اشاره نمودیم  امداد خودرو در تبریز به صورت تخصصی و متناسب با هر نوع خودرویی صورت می‌‎پذیرد. از این‌رو نیاز است کلیه‎‌ی تجهیزات و خودرهای مناسب حمل هر نوع ماشینی، در اختیار امداد خودرو باشد. از جمله خودروهای موجود در امداد خودرو تبریز که به حمل انواع و اقسام ماشین می‎‌پردازد می‌توان به نیسان چرخ گیر، کفی خودروسوار، کفی دکل دار، سوارکش‌‎های هشت وشش تایی، جرثقیل نیسان اشاره نمود.

خودروبر با نیسان چرخ گیر چه تفاوتی دارد؟
این دو وسیله به طور کلی تفاوت‎‌های بسیاری با یکدیگر دارند اما تفاوت اصلی در روش حمل خودرو می‌باشد. در حقیقت در نیسان چرخ گیر همان طور که از نامش مشخص مشخص است از طریق اتصال و قفل به تایرهای جلوی خودرو اقدام به حمل خودرو می‌‎نماید. در این روش حمل خودرو قسمت جلوی خودرو بلند شده و خودرو به واسطه‎‌ی نیسان چرخ گیر و تایرهای عقبی خود حمل می‌شود. این در حالی‎‌ است که در خودروبرها شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود. چرا که در این روش حمل، خودرو به طور کامل به وسیله‎‌ی کفی متحرک و یا به واسطه‌‎ی دکل به طور کامل بلند شده و بر روی خودروبر قرار می‌گیرد که این روش، برای حمل خودروهای صفر و یا تصادفی بسیار مناسب خواهند بود.
مزایای حمل خودرو با خودروبرها
به طور کلی حمل وسایل نقلیه با خودروبر که از تجهیزات نسل جدید و به روز محسوب می‌شود از مزایای متعددی برخوردار است اما این مزایا زمانی به وقوع خواهد پیوست که توسط مرکزی مناسب و تخصصی و کارکنانی مجرب و حرفه‌‎ای صورت بپذیرد. از جمله این مزایا می‌توان به ایجاد امنیت بیشتر در حین حمل وعدم نگرانی بابت آسیب بیشتر خودرو و حمل سریع‌‎تر آن اشاره نمود. بنابراین به واسطه‎‌ی این امر استرس و نگرانی صاحبان خودرو کاهش یافته و می‌توانند با خیال آسوده‎‌تری خودروی خود را به کارکنان یک امداد خودرو بسپارند.
نکاتی مهم در خصوص انتخاب امداد خودرویی مناسب
بعد از آشنایی با خودروبر و اطمینان از مزایای آن نیاز است مرکز مناسبی را برای دریافت خدمات امداد خودرو انتخاب نموده و با ذخیره‌‎ی شماره‌‎ی این مرکز در صورت وقوع مشکل با آن تماس حاصل فرمایید. اما در انتخاب مرکزی مناسب برای دریافت خدمات امداد خودرو نکات بسیار مهمی مطرح خواهد شد که توجه به این نکات می‌تواند زمینه‎‌ی انتخاب مرکزی مناسب جهت ارائه‌‎ی خدمات امداد خودرو را به وجود آورد.
توجه به تنوع خدمات؛ یک مرکز حمل خودروی مناسب علاوه بر ارائه‌‎ی خدمات حمل خودرو می‎‌بایست از خدمات متنوع دیگری چون تعمیر خودرو در محل نیز برخوردار باشد تا بتوان از هر لحاظ روی آن مرکز حساب باز کرد و در هنگام بروز مشکلات مختلف از خدمات آن استفاده نمود.
هزینه‌‎ی حمل و تعمیر خودرو؛ اگر چه برای دریافت خدمات بهتر معمولاً نیاز به پرداخت بهای بیشترهم است اما توجه کنید که امداد خودروی مد نظر شما قیمت منصفانه‌‎ای را در خدمات خود درخواست می‌کند که این امر از طریق مقایسه‎‌ی امداد خودروهای مختلف و کیفیت خدماتشان و هزینه‌‎ای که درخواست می‌کنند امکان‌پذیر خواهد شد.
گستردگی خدمات در شهرهای مختلف؛ یکی دیگر مسائلی که در انتخاب مرکز امدادرسانی خودرو می‎‌بایست در نظر بگیرید. گستردگی خدمات آن در استان‌‎ها و شهرهای مختلف کشور می‎‌باشد. در حقیقت با شناخت یک امادخودرویی که در تمامی شهرها به فعالیت می‎‌پردازد می‌توان آسودگی خیال بیشتری از حمل وسیله‎‌ی نقلیه‎‌ی خود با خودروبر داشته و مسائل پیش آمده را به راحتی توسط تعمیرکارانی که توسط مرکز فرستاده می‌شود رفع نمود.
توجه شود که امروزه یدک کش‌‎های معتبری همچون امداد خودرو ایران، خودروبر، امداد خودرو تهران می‌توان گفت در زمینه امداد خودرو و خودروبری جزء بهترین می‌‎باشند و می‌توان برای استفاده از خدمات مختلف حمل و تعمیر در محل خودرو از آن‌‎ها استفاده نمود.
برای دریافت خدمات امداد خودرو یا حمل وسایل نقلیه‎‌ی خود با خودروبر می‌توانید به سایت خودروبر مراجعه نمایید. این خودروبر علاوه بر حمل خودرو به وسیله‎‌ی تجهیزات مختلف خود به انجام کارهای مختلف مکانیکی اعم از تعویض سیم کلاج و رفع مشکلات برقی و… با نازل‌‎ترین قیمت می‎‌پردازد. برای استفاده از خدمات حمل خودرو و امداد خودرو و همچنین رفع مشکل در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با این مرکز تماس حاصل فرموده و مشکل خودروی خود را رفع نمایید. “امروزه یدک کش‌های معتبری همچون امدادخودروایران، خودروبر، امدادخودرو تهران می‌توان گفت در زمینه امدادخودرو و خودروبری وحمل خودرو جزء بهترین می‌باشد”. 
آدرس اینترنتی: https://khodrobar.com
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا