اخبار خودرو

سوزوکی ویتارا در طرح تبدیل ایران خودرو قرار گرفت

طبق چیزی که ایران خودرو اعلام کرده است؛ با توجه به توقف خط تولید خودرو سوزوکی ویتارا محصولات جایگزین آن یعنی هایما و دنا پلاس به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

با این حساب مشتریانی که خودروی سوزوکی ویتارا را پیشتر ثبت نام کرده بودند، با در نظر گرفتن عدم امکان تحویل این خودرو، می‌توانند یکی از دو خودروی هایما S7 یا دنا پلاس ایران خودرو را طبق برنامه‌های فروش تبدیل به ترتیب ۹۸۷۷۸ و ۹۸۷۷۹  تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که موعد تحویل خودروی هایما S7 در این برنامه فروش، ۹۰ روزه بوده و موعد تحویل خودروی دنا پلاس نیز ۳۰ روزه خواهد بود.

با این حساب مشتریان می‌توانند بنابر میل و نیاز خود یکی از این دو خودرو را انتخاب کرده و طرح تبدیل فروش خودرو سوزوکی ویتارا ایران خودرو، هر یک از خودروهای هایما S7 یا دنا پلاس را که اتفاقا جزء خودروهای پرطرفدار گروه خودروسازی ایران خودرو به شمار می‌آیند، انتخاب کنند.

پیشتر نیز پس از تحریم‌های یک جانبه و ظالمانه صورت گرفته علیه ایران، گروه های خودروسازی مختلف که به کشور آمده بودند، یک به یک خارج شده و برخی از تعهدات گروه‌های خودروسازی داخلی بابت این مورد، معلق ماند. در طرح‌های مختلفی، عودت مبالغ ثبت نامی و یا تحویل خودروهای جایگزین در دستور کار قرار گرفت. این مورد تبدیل به هایما S7 و دنا پلاس نیز در رده همین تبدیل خودروها قرار دارد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا