اخبار خودرو

خودروی جدید چری رونمایی شد

خودروی جدید چری به نام Ant با ظاهری لوکس و مشخصات فنی عالی معرفی شده و آن را یک کراس اوور با سایز متوسط الکتریکی می یابیم که احتمالا می تواند انتظارات مشتریان خود را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساختار تمام آلومینیومی آن، فوق العاده به نظر می رسد و به چند نوع تریم مجهز خواهد بود.

خودروی جدید چری به نام Ant

این خودرو الکتریکی دارای برد ۵۱۰ کیلومتر بوده و سیستم های همراه آن از جمله ترمز فعال، کروز کنترل از نوع تطبیقی، سیستم پارک اتوماتیک، دستیار حفظ خودرو بین خطوط حین حرکت، هشدار خروج از خطوط و … هستند.

قیمت گذاری این خودرو چیزی بین ۲۲۱۱۰ دلار تا ۲۸۰۱۴ دلار را نشان می دهد که با در نظر گرفتن تریم های مختلف، متفاوت بوده و در این بازه حرکت می کند.

طراحی این خودرو در عین حال که خاص و منحصر به فرد به نظر می رسد، تا حدودی نیز سبک طراحی محصولات لینک اند کو برند جیلی را به خاطر می آورد. چراغ اصلی این خودرو فوق العاده به نظر می رسند و شیبی که در سقف آن تعبیه شده است، در نوع خود بی نظیر می نماید.

ابعاد این خودرو به شرح زیر هستند:

  • طول خودرو: برابر با ۴۶۳۰ میلی متر
  • عرض خودرو: برابر با ۱۹۱۰ میلی متر
  • ارتفاع خودرو: برابر با ۱۶۵۵ میلی متر
  • فاصله بین محورهای خودرو: برابر با ۲۸۳۰ میلی متر

زمانی که بخش داخل کابین و اتاق این خودروی جدید جیلی وارد شویم، به کار بردن تلفیقی از چوب و کروم در کنسول آن، عالی به چشم می آید. نمایشگرهای بزرگ آن نیز برای بخش آمپر و بخش تنظیمات سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده اند.

به لحاظ مشخصات فنی در این خودرو از یک موتور الکتریکی در محور عقب با میزان خروجی ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر استفاده شده است. باتری خودروی جدید چری یعنی Ant از نوع لیتیوم یون با ظرفیت ۷۰.۱ کیلوورات ساعت است و برد حرکتی ۵۱۰ کیلومتر را همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا