اخبار خودرو

خودروی جدید گروه بهمن به زودی معرفی خواهد شد

طبق اعلام گروه بهمن، خودروی جدید این شرکت به زودی در سبد محصولات آن قرار خواهد گرفت. البته معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، سید امیر میر منصف در این خصوص اعلام کرده است که در خصوص برطرف شدن موانع موجود و بخشی از تحریم های داخلی، خودروی جدید گروه بهمن به مرحله رونمایی خواهد رسید.

خودروی جدید گروه بهمن

معرفی خودروی جدید گروه بهمن تقریبا قطعی شده است و تنها باید برخی از مشکلات در زمینه تحریم های داخلی و مشکلات قطعات برطرف گردد تا این خودرو معرفی کامل شده و رونمایی گردد.

طبق اظهارات سید امیر میر منصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، خط تولید این خودرو در حال پیشروی بوده و تمامی حواشی مربوط به آن تکمیل می شود. وی در این زمینه گفت: “معرفی محصول جدید بهمن موتور قطعی شده است و چنانچه موانع و تحریم های داخلی برطرف شود، خودرو جدید را معرفی و رونمایی خواهیم کرد.”

وی به دریافت مجوز های مربوط به تولید این خودروی تازه گروه بهمن موتورز اشاره کرده و عنوان ساخت که خط تولید آن در حال تجهیز کامل و تکمیل شدن و گام های زیادی تا راه اندازی کامل خط تولید باقی نمانده است.

وی به تحریم های داخلی اشاره و نسبت به آن ها انتقاداتی را عنوان ساخته و اظهار داشت: “محصول جدید بهمن موتور در شرایطی که صنعت خودرو در تحریم کامل است، نهایی و قرارداد ساخت آن امضاء شده است.”

او تاکید کرد: “امضای این قرارداد در حالی بود که گروه بهمن به طور جداگانه نیز هدف تحریم قرار دارد اما با این حال به فعالیت ادامه داده است و مراحل تولید محصول جدید را پیش برده ایم.”

این مقام مسئول از گروه بهمن موتورز، به مشکلات و تحریم های بیرونی و یک جانبه علیه ملت ایران و به ویژه صنعت خودروسازی اشاره کرده و برخی موانع داخلی را نیز مزید بر علت در کنار این مشکلات عنوان داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا