اخبار خودرو

خودرو جدید فراری، روما

خودرو جدید فراری، روما – فراری روما یکی دیگر از کوپه های ایتالیایی است که از گذشته الهام گرفته است. امسال سال بزرگی برای فراری بود. پس از رونمایی از خودروهای SF90 Stradale ، F8 Spider و ۸۱۲ GTS  حال نوبت به خودرو جدید این کمپانی یعنی روما میباشد. این خودرو به عنوان یک تفسیر معاصر از این مدل در سبک زندگی  دهه ۱۹۵۰ و ۶۰ روم توصیف می شود و از این رو اینگونه نامگذاری شده است. به طور خاص ، فراری رم الهام گرفته از کوپه های تورهای بزرگ سال های دور مانند ۲۵۰ GT Berlinetta lusso و ۲۵۰ GT 2 + 2 است. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

در طراحی این خودرو از خطوط تمیز ، ظریف و متناسب و هماهنگ استفاده است. تمام جزئیات اضافی حذف شده است. به عنوان مثال ، خنک کننده رادیاتور توسط یک سطح یکپارچه تغییر داده است و طرح جلویی متناسب با طرح جلو پنجره تغییر کرده است.

خودرو جدید فراری، روما

خودروی رم همچنین دارای چندین فناوری برجسته است که مهمترین آنها یک اسپویلر تاشو در پشت خودرو است که به صفحه عقب تعبیه شده است و بطور خودکار در سرعت های بالا برای بهبود قدرت پایین استفاده می شود.

برای این خودرو می توانید مطمئن باشید که ماشین مشکلی برای دستیابی به سرعت های بالا ندارد، ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت را ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است. این خودرو دارای یک پیشرانه توربوشارژر ۳.۹ لیتری V8 است که ۶۱۱ اسب بخار قدرت را در ۷۵۰۰ دور در دقیقه و ۵۶۱ پوند فوت گشتاور در ۵،۷۵۰ دور در دقیقه تولید می کند. این بخشی از خانواده V8 است که چهار سال متوالی برنده بهترین پیشرانه بین المللی سال شده است و دارای پاسخ متغیر تقویت شده برای پاسخ سریع دریچه گاز است.

خودرو جدید فراری، روما

در ادامه معرفی خودرو جدید فراری، روما ، مهندسان این پروژه همچنین جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچ را تولید کردند که نسبت به واحد هفت سرعت قبلی سبک تر و کم حجم تر است. رانندگان علاوه بر کاهش مصرف سوخت می توانند انتظار تغییرات سریع و نرم تری داشته باشند.

در مورد شاسی ، ۷۰ درصد قطعات کاملاً جدید هستند. فراری ادعا می کند که رم کمترین وزن را در بخش خود دارد (۲.۴ کیلوگرم در اسب بخار) که باعث افزایش کارایی و واکنش پذیری می شود. اندازه این چرخ ها ۲۰ اینچ است.

خودرو جدید فراری، روما

در داخل ، طراحان از یک رویکرد جدید استفاده کردند که شامل ایجاد دو سلول جداگانه است. یکی از آنها برای راننده و دیگری مسافر. در تکامل مفهوم کابین دوتایی بود که کل کابین را در آغوش گرفت است نه فقط داشبورد همانطور که در گذشته اتفاق می افتاد. رابط کاربری این خودرو در این فرآیند به طور کامل طراحی شده است. برای شروع از فرمان جدید که در آن می توان عملکردهای اصلی ماشین را با استفاده از کنترل های لمسی انجام داد اشاره کرد.

سمت راست یک مانیتور ۱۶ اینچی قرار دارد که تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد ، در حالی که گفته می شود صفحه لمسی عمودی ۸.۴ اینچی بسیار بصری و کاربر پسندتر است. در حالی که تصاویر صندلی های عقب این خودرو منتشر نشده است، اما به دلیل اینکه این خودرو یک کوپه +۲ است قطعا در فضای سرنشینان پشت فضای کمی وجود دارد و محل قرار گیری سرنشینان عقب بسیار محدود است.

خودرو جدید فراری، روما

 

تیزر خودرو فراری روما

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا