اخبار خودرو

رنگ آمیزی جدید برای خودرو مسابقه ای فولکس واگن

خودرو مسابقه ایی Volkswagen ID.R با رنگ قرمز قرار است رکوردی از خود در “جاده بهشت” بجای بگذارد. این جاده با پیچ های متعدد یکی از نامناسب ترین جاده ها برای مسابقات اتومبیل سواری محسوب میشود. این جاده با ۹۹ پیچ تند و طول ۶.۸ مایلی در چین گویای دلیل قرمز بودن این خودرو است. تاریخچه دقیقی از این جاده در دسترس نیست اما سال گذشته شرکت لندروور با خودرو رنجروور اس‌وی‌آر خود توانست رکورد ۹:۵۱ دقیقه را در این جاده بجای بگذارد. قطعا فولکس واگن این رکورد را میشکند و تا مدت ها نیز این رکورد پا برجا میماند.

رنگ قرمز این خودرو سومین نسل از این سری خودرو ها میباشد. در ابتدا خاکستری بود اما فولکس واگن تصمیم گرفت برای مسسابقات نورنبرگ و جشنواره گود وود با یک لیوری آبی این خودرو را رونمایی کند. بنظر میرسد بعد از این نسل سرخ رنگ سبز مورد استفاده قرار بگیر که قطعا برای نسل برقی این سری خودرو میباشد. در کنار گلگیر این خودرو نیز عکس شماتیک این جاده قرار گرفته است .

این مسابقه قرار است در ماه سپتامبر انجام شود. این تست ریس قرار است از بالای تپه با ارتفاع ۶۵۰ پا بالاتر از سطح دریا شروع میشود و تا پایان تپه میرسد. قطعا قرار است تست ریس دیدنی و هیجانی را شاهد باشیم.

با ما همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا