اخبار خودرو

رونمایی از بادی کیت جدید تویوتا سوپرا

رونمایی از بادی کیت جدید تویوتا سوپرا در نمایشگاه سما ۲۰۱۹ – در کمال تعجب خودروی جدید ۲۰۲۰ Supra یکی از ستاره های نمایشگاه SEMA در لاس وگاس است که در تاریخ ۵ نوامبر این نمایشگاه شروع شده است. در حقیقت ، می توانید شرط کنید که میزبان کانسپت های خاص Supras و Supra-based تنظیم شده در این نمایشگاه میباشد. امروز اولین نگاه ما به یکی از آنها است که توسط یک شرکت از کالیفرنیا به نام Evasive Motorsports با همکاری DuSpeed ساخته شده است. با ایرانی کار همراه باشید.

رونمایی از بادی کیت جدید تویوتا سوپرا در نمایشگاه سما 2019

رونمایی از بادی کیت جدید تویوتا سوپرا در نمایشگاه سما ۲۰۱۹ – از سه عکس ارسال شده در صفحه فیس بوک Evasive نشان میدهد که این بادی کیت گسترده تر و بسیار تهاجمی تر دارد. اندازه شکاف جلویی ، منحرف کننده های جانبی و بال عقب مشخص است و همه با فیبر کربن سیاه پوشیده شده است. این احتمال وجود دارد که چرخ های آلیاژی BBS نیز بزرگتر باشند. در مقابل ، آینه ها کوچکتر به نظر می رسند.

امیدوارم که تیونرها یک کیت برای پیشرانه در نظر گرفته باشند تا در خور این بادی کیت چشمگیر باشد تا با ظاهری سریع و خشمگین همراه شوند. در خارج از کارخانه ، GR Supra دارای یک موتور ۳ لیتری توئین توربوشارژ با موتور ۶ لیتری است که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ پوند فوت گشتاور تولید میکند.چیزی که خریداران منتظر دیدن آن هستند یک گیربکس انتقال دستی است. در حال حاضر ، تویوتا فقط یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته را ارائه می دهد ، ظاهرا به این دلیل که این ماشین با یک کلاچ مخصوص طراحی نشده است.

رونمایی از بادی کیت جدید تویوتا سوپرا در نمایشگاه سما 2019

یک شرکت دیگر ، European Auto Group (واقع در تگزاس )، یک پیشرانه  با قدرت ۴۲۵ اسب بخار را با گیربکس شش سرعته ساخته است که توجه خیلی ها را به آن جلب نموده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا