اخبار خودرو

رونمایی از مرسدس بنز آواتار در نمایشگاه CES 2020

رونمایی از مرسدس بنز آواتار در نمایشگاه CES 2020 – به عنوان بخشی از CES 2020 در لاس وگاس ، مرسدس بنز با اولین اتومبیل تماشایی با الهام از فیلم های آواتار ، سری خودروهای مفهومی ویژن را به سطح جدید رساند و دومین مورد آن را در دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش در می آورد.اولا کولینیوس، رئیس هیئت مدیره Daimler AG و مرسدس بنز AG ، میزبان این مراسم به همراه کارگردان جیمز کامرون در تالار سخنرانی پارک مترو-گلدنوین-مایر (MGM) بود. با ایرانی کار همراه باشید.

این کمپانی آلمانی می گوید Vision AVTR توازنی بین انسان ، ماشین و طبیعت را به روشی بی سابقه متصل می کند (پانل های درب شفاف مطمئناً نقش بزرگی را ایفا کنند) و چشم انداز یک “ماشین سبز” را نشان می دهد. به عنوان مثال ، فناوری باتری انقلابی با سلول آلی مبتنی بر گرافن ساخته شده است که کاملاً عاری از مواد مضر و فلزات نادر است. مواد باتری کامپوست هستند و بنابراین کاملاً قابل بازیافت هستند.

رونمایی از مرسدس بنز آواتار در نمایشگاه CES 2020

در ادامه رونمایی از مرسدس بنز آواتار در نمایشگاه CES 2020 – از نظر طراحی ، نمای بیرونی و داخلی این کانسپت اشکال ، بافت ها و چراغ هایی را ترکیب می کند که عناصر خاصی از طبیعت را در جهان آواتار نشان داده است. سیلوت کشیده شده “یک کمان” و قوس های چرخ برجسته چرخ ، حس قطعی از اسپرت را نشان می دهند، در حالی که لاستیک های بزرگ سایز اجازه حرکت ، عقب و حرکت مورب را با زاویه تا ۳۰ درجه می دهند. در قسمت عقب، ۳۳ عدد فلاپ متحرک چند جهته برای تعامل جدید ویژن AVTR با محیط اطراف خود را امکان پذیر می کند.

رونمایی از مرسدس بنز آواتار در نمایشگاه CES 2020

کابین مینیمالیستی و با نور آبی روش بسیار منحصر به فردی برای کنترل وسیله نقلیه و لذت بردن از درایو ارائه می دهد. هیچ پدال یا فرمان وجود ندارد ، فقط یک عنصر کنترل چند منظوره در کنسول میانی تعبیه شده است. از این گذشته ، انتخاب منو که بر روی کف دست پیش بینی شده است ، به مسافر اجازه می دهد تا بطور شهودی بین ویژگی های مختلف ، مانند کاوش در سیاره داستانی پاندورا ، از دیدگاه های مختلف ، انتخاب کند.

در ادامه ویدئو رونمایی از این خودرو رو میتوانید ببینید.

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا