اخبار خودرو

رونمایی از نیسان GT-R 50 توسط شرکت ایتال دیزاین

رونمایی از نیسان GT-R 50 توسط شرکت ایتال دیزاین – اگر به یاد داشته باشید نمونه اولیه خودرو خیره کننده نیسان GT-R50 توسط  Italdesign تابستان گذشته رونمایی شد. این خودروساز از آن زمان تاکنون تولید محدودی از ۵۰ دستگاه از این خودرو را تأیید کرده است ، با اولین نمایش عمومی برای نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۲۰ در ماه مارس دوستداران این خودرو را بسیار ترغیب کرده است. با ایرانی کار همراه باشید.

رونمایی از نیسان GT-R 50 توسط شرکت ایتال دیزاین

در ادامه رونمایی از نیسان GT-R 50 توسط شرکت ایتال دیزاین – تحویل این خودرو از نیمه دوم سال جدید آغاز می شود. بسته به نیاز بازار و نیاز به همولوگ این روند می تواند تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه یابد.

از این خودرو تا به الان بیش از ۵۰ دستگاه پیش فروش شده است، اما هنوز هم می توانید با مراجعه به وب سایت www.gt-r50.nissan جهت رزرو خودرو اقدام کرد.

رونمایی از نیسان GT-R 50 توسط شرکت ایتال دیزاین

نیسان GT-R50 توسط Italdesign در پنجاهمین سالگرد GT-R و استودیوی معروف ایتالیایی توسط Giorgetto Giugiaro و Aldo Mantovani طراحی شده. در بخش فنی، از یک پیشرانه توربوشارژ ۳.۸ لیتری V6 تنظیم شده که قدرتی معادل ۷۱۰ اسب بخار تولید میکند، گیربکس شش سرعته دو کلاچ و سیستم تعلیق به روز شده بهره می برد.

رونمایی از نیسان GT-R 50 توسط شرکت ایتال دیزاین

در بخش طراحی بدنه بخش عقبی خودرو، آینه ها، چرخ و اسپویلر عقب اصلاحاتی وجود دارد. در داخل ، تعدادی از تریم ها به طلا و فیبر کربن تغییر یافته اند.

هر نسخه از این خودرو معادل ۱.۵ میلیون دلار است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا