اخبار خودرو

رونمایی از هیولای آفرود توسط شرکت هیوندای

رونمایی از هیولای آفرود توسط شرکت هیوندای – هنگامی که کوپه کوچک و اسپرت هیوندای را با پکیج آفرود اختصاصی ترکیب کنیم چه محصولی تولید میشود؟ پاسخ مشخص است، هیولایی کانسپت با نام Veloster Grappler است که در نمایشگاه SEMA 2019 در لاس وگاس رونمایی شده است. این خودرو بر اساس یک Veloster استاندارد میباشد که دارای افزایش سطح از زمین و و زاویه خروج مناسب برای مقابله بر زمین های ناهموار و موانع بزرگ است. البته ، لاستیک های همه کاره بزرگ با برند Method Racing مناسب برای مسابقات رالی نیز میباشد. با ایرانی کار همراه باشید.

محافظهای جلو و عقب سفارشی برای محافظت بیشتر در مسیرهای ناهموار نصب شده اند، در حالی که مجموعه های اضافی از چراغ ها در جلو و پشت بام نصب شده اند تا دید در جنگل یا شب افزایش یابد.

در قسمت سقف خودرو اگر دقت کنید باربندی وجود دارد که لاستیک زاپاس در آن قرار داده شده است. جالب اینجاست که این سبد همچنین به عنوان پایه برای پانل خورشیدی قابل نصب بر روی خودرو که از یک نیروگاه قابل حمل تمام الکتریکی نصب شده در داخل کابین برای سفرهای از راه دور تغذیه می کند ، استفاده می کند.

در مورد بدنه ، بسته بندی سفارشی وینیل دارای ویژگی های خاصی است است و هود فیبر کربن سیبون به طور موثری گرمای بیش از حد موتور را خنثی می کند. در داخل خودرو مفهومی Veloster Grappler ، یک اسکلت داخلی یکپارچه محافظت از سرنشینان را بر عهده دارد، در حالی که لیست وسایل کمپ و اضطراری شامل تشک های کششی ، بیل ابزار بزرگ ، یک کیت تعمیراتی ، کیت کمکهای اولیه و چادر گنبدی میباشد. صندلی های ممتاز Recaro در داخل این خودرو قرار گرفته است.

رونمایی از هیولای آفرود توسط شرکت هیوندای – هنگامی که کوپه کوچک و اسپرت هیوندای را با پکیج آفرود اختصاصی ترکیب کنیم چه محصولی تولید میشود؟ پاسخ مشخص است، هیولایی کانسپت با نام Veloster Grappler است که در نمایشگاه SEMA 2019 در لاس وگاس رونمایی شده است. این خودرو بر اساس یک Veloster استاندارد میباشد که دارای افزایش سطح از زمین و و زاویه خروج مناسب برای مقابله بر زمین های ناهموار و موانع بزرگ است. البته ، لاستیک های همه کاره بزرگ با برند Method Racing مناسب برای مسابقات رالی نیز میباشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا