اخبار خودرو

رونمایی از کابین خودرو های خودران BMW

رونمایی از کابین خودرو های خودران BMW – تمامی خودروسازان برای نشان دادن آخرین فناوری خودران در نمایشگاه CES 2020 گرد هم می آیند، اما کمپانی بی ام و فراتر از دیگران قدم برداشته است و امکاناتی را معرفی کرده که با چیزی جز نگاه سرنشین فعال نمی‌شوند. در این کانسپت صندلی‌های راحت و مجللی برای سرنشینان ارائه شده است که استراحت در حین رانندگی را مقدور می‌کنند. با ایرانی کار همراه باشید

سال گذشته این کمپانی از سیستم تعامل طبیعی خود رونمایی کرد. سیستمی که به نوعی رابط کاربری که به سرنشینان امکان می‌دهد ویژگی‌هایی از قبیل سانروف خودرو و پنجره‌ها را با حرکات ساده کنترل کرده و با نشان دادن مکان‌هایی روی پنجره، اطلاعاتی را درباره‌ی محیط اطراف خود جست‌وجو کنند. طرح بی ام و به خوبی جواب داد؛ هرچند که هنوز هم نیاز به بهبود و به‌روزرسانی دارد و باید کارهای زیادی روی آن انجام شود.

رونمایی از کابین خودرو های خودران BMW

در ادامه مقاله رونمایی از کابین خودرو های خودران BMW – اما در حال حاضر خودروساز آلمانی این ایده را مرحله ایی جلوتر بردهو دیگر نیازی به استفاده از انگشت برای اشاره را نیز برطرف کرده است. رابط کاربری جدید بی ام و برای تعیین مکان مورد نظر و تعیین زمینه برای دستورالعمل‌های صوتی از ردیابی نگاه افراد استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، رابط کاربری می‌تواند به فرد بگوید که آیا به سرنشین دیگری در خودرو، رستورانی در بیرون یا بخشی از فضای داخل خودرو نگاه می‌کند. هدف این است که احساس تعامل با خودرو طبیعی‌تر شود و به‌جای صحبت فرد با ماشین، مانند صحبت دو انسان با یکدیگر باشد.

در ادامه میتوانید کلیپی از این تکنولوژی خاص بی ام و را ببینید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا