اخبار خودرو

رونمایی از ۴ خودرو جدید سایپا و ایران خودرو

رونمایی از ۴ خودرو جدید سایپا و ایران خودرو – امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در حاشیه جلسه هیات دولت و با حضور جناب آقای حسن روحانی رئیس جمهوری، ایران خودرو و سایپا از ۴ محصول جدید رونمایی کردند.

رونمایی از ۴ خودرو جدید سایپا و ایران خودرو – در این مراسم از پروژه k132 و دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو رونمایی و سایپا از رهام، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، شاسی بلند کراس کانتری رونمایی شد.

رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات لازم برای پیش فروش این خودروها انجام شده است و به زودی پیش فروش آنها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این خودروها با استاندارد های روز جهانی منطبق هستند و مصرف بنزین آنها نسبت به خودروهای قبلی به مراتب کمتر است.

نکته جالب اینجاست که کراس اوور سایپا و محصول جدید ایران خودرو برای اولین بار است در معرض دید رسانه ها قرار می گیرند. این خودروها احتمالا امسال در سبد فروش شرکت های سایپا و ایران خودرو قرار گیرد. تا به این لحظه اطلاعات فنی این خودرو ارائه نشده است. در این مراسم از پروژه k132 و دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو رونمایی و سایپا از رهام، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، شاسی بلند کراس کانتری رونمایی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا