اخبار خودرو

رونمایی رسمی از پورشه تایکان

پس از تست نهایی رانندگی در هفته گذشته، سرانجام پورشه از خودرو تایکان رونمایی کرد. این خودرو به طور همزمان در آمریکا، اروپا و چین رونمایی شد. این رونمایی در نیروگاه آبی در آبشار نیاگارا آنتاریو کانادا، نیروگاه خورشیدی نورنبرگ در نزدیکی برلین و نیروگاه بادی در جزیره پینگتان در نزدیکی چین انجام گرفت.

پورشه تایکان 2020
پورشه تایکان ۲۰۲۰

الیور بلوم، رئیس هیئت اجرایی شرکت پورشه AG گفته است: :تایکان میراث ما را به آینده پیوند می دهد. این داستان موفقیت برند تجاری ما را به پیش می برد، برندی که بیش از ۷۰ سال است مردم جهان را مجذوب و هیجان زده می کند”

پورشه تایکان 2020
پورشه تایکان ۲۰۲۰

همانطور که قبلا گزارش شده است، خودرو پورشه تایکان تمام الکتریکی که رو نمایی شده است، در دو مدل توربو و توربو S به بازار عرضه میشود. این خودرو که پرچمدار کنونی پورشه است دارای توان خروجی ۷۵۰ اسب بخار با ترکیب سیستم Overboost و در مدل توربو که کمی از مدل توربو S ضعیفتر است قدرت خروجی ۶۷۰ اسب بخار خروجی دارد. شتاب این خودرو برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ترتیب ۲.۸ و ۳.۲ ثانیه میباشد. این خودرو با شارژ کامل توانایی پیمودن ۴۵۰ کیلومتر را دارد.

پورشه تایکان 2020
پورشه تایکان ۲۰۲۰

تایکان اولین خودرویی الکتریکی است که با ولتاژ ۴۰۰ به جای ۸۰۰ کار میکند. این مزیت باعث میشود که برای شارژ ۸۰ درصدی ظرف ۲۲ دقیقه انجام میشود. قیمت توربو S از ۲۱۳۹۰۰ دلار شروع میشود و در مدل توربو ۱۷۳۹۰۰ دلار شروع میشود.

پورشه تایکان 2020
پورشه تایکان ۲۰۲۰
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا