اخبار خودرو

ریویان، خودرویی با قدرت تانک

ریویان، خودرویی با قدرت تانک – ریویان در تلاش برای ایستادگی در  مقابل رقبای خود مانند تسلا Cybertruck و سایر وانت های برقی در راه اعلام کرد که مدل R1T خود را با عملکرد “چرخش تانک” در هنگام رونمایی یعنی اواخر سال ۲۰۲۰ در بازار در دسترس خواهد بود. در ادامه همراه ایرانی کار شوید.

ریویان، خودرویی با قدرت تانک

در واقع ، هم این مدل و هم SUV R1S ویژگی منحصر به فردی را ارائه می دهند که امکان چرخش ۳۶۰ درجه را به صورت در جا مانند یک تانک را به راننده میدهد.

چطور؟ از آنجا که هر چرخ از موتور الکتریکی مخصوص به خود تغذیه می شود و به صورت جداگانه کنترل می شود ، وسایل نقلیه ریویان می توانند همزمان چرخ های چپ و راست را در جهت های مخالف بچرخانند.

البته در اینجا یک نکته وجود دارد، این مانور ۳۶۰ درجه  روی شن، خاک و یا چیز دیگری مانند گِل به طور طولانی مدت انجام شود باعث گیر کردن در محل شود و برای خروج از آن محل نیاز به کمک خودروی دیگری باشد.

ریویان، خودرویی با قدرت تانک

در ادامه ریویان، خودرویی با قدرت تانک – با توجه به مطالب منتشر شده در وبسایت های خبری ریویان علامت تجاری Tank Turn و Tank Steer را در اکتبر سال ۲۰۱۸ منتشر کرد. فقط باید دید که آیا این عملکرد به طور استاندارد یا اختیاری خواهد بو.

در اخبار مرتبط ، گفته می شود که استارتاپ پشتیبانی از Ford و Amazon نیز روی یک اتومبیل برقی الهام گرفته از این گونه خودرو ها کار می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا