اخبار خودرو

تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی تهران رقم خورد

طبق چیزی که ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرده است، ساعت کاری برخی مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران به مدت ۲ ساعت افزایش یافته و دستخوش تغییر شده اند. تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و فصول نخستین سال، رقم خورده است.

تغییر ساعات کاری مراکز معاینه فنی تهران

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: “ساعت کاری مراکز آبشناسان و الغدیر از روز چهارشنبه مورخ ۸ اردیبهشت به مدت حداقل ۲ساعت افزایش یافته است و ساعات کاری برخی دیگر از مراکز نیز تغییر کرده است.”

براساس این گزارش، با توجه به تغییر ساعات کاری مراکز شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی inspection.tehran.ir یا تماس با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ از آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران مطلع شوند. در حال حاضر روزانه در حدود ۷هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران  مراجعه می‌کند. تعدادی از مراکز مانند بیهقی و سراج از سایر مراکز شلوغ‌تر است و مراجعان به این مراکز برای ارائه خدمات زمان بیشتری را باید صرف کنند؛ ولی مراکز واقع در بخش جنوب تهران مانند چمران-الغدیر-شقایق بسیار خلوت و فاقد صف است.

از شهروندان درخواست می‌شود برای مدیریت زمان از طریق نوبت‌دهی اینترنتی که در سامانه تهران من my.tehran.ir قابل دسترس است با تعیین وقت قبلی مراجعه کنند یا درصورت تمایل به پذیرش حضوری از طریق سامانه مدت انتظار در سایت ستاد معاینه فنی خلوت‌ترین مرکز را برای اخذ معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند.

قابل ذکر است سامانه مدت انتظار شامل اطلاعات کاملی از جانمایی مراکز در نقشه، ساعت کاری و مدت انتظار در مراکز است. علاوه بر آن رنگ‌های مختلف نشانگر هر مرکز در این سامانه گویای مدت انتظار آن مرکز است. رنگ سبز به معنای انتظار در کمتر از یک ساعت، رنگ زرد انتظار از ۱ تا ۳ ساعت و رنگ قرمز نشانگر انتظار بالای ۳ ساعت است. امسال خودروهای تولید داخل ۱۳۹۵ و ماقبل و خودروهای وارداتی ۲۰۱۶ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند و این خودروها باید از ابتدای سال نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

همین طور بخوانید: مراکز معاینه فنی دوگانه سوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا