اخبار خودرو

سه ستاره کیفی برای محصولات سایپا ، تیبا، تیبا۲ و ساینا

به گزارش سایپا نیوز، سه ستاره کیفی برای محصولات سایپا در سه مدل خودروی تیبا، تیبا ۲ و ساینا به دلیل ارتقای کیفیت از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نظر گرفته شد.

سه ستاره کیفی برای محصولات سایپا

طبق این گزارش، شرکت بازرسی و استاندارد ایران، پس از بررسی سه خودروی تیبا، تیبا ۲ و ساینا که از پرفروش‌ترین خودروهای گروه صنعتی سایپا محصوب می‌شوند، سه ستاره کیفی به این مدل‌ها اهدا کرد. به این ترتیب می‌توان گفت که این دو خودرو نیز مانند کوییک، جزء خودروهای سه ستاره سایپا قرار گرفته‌اند.

پیشتر در بررسی‌ها و آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دو ستاره به این محصولات تعلق پیدا کرده بود، اما با ارتقا کیفیت محصولات و تلاش‌های تیم مهندسی سایپا، آخرین آزمون‌های استانداردی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که اخیرا انجام شد، منجر به سه ستاره شدن سطح کیفی این سه خودرو گردید.

لازم به یادآوری است که پیش از این نیز دو خودروی دیگر از گروه خودروسازی سایپا، یعنی کوییک و سایپا۱۵۱ هم موفق به کسب سه ستاره کیفی از سوی سازمان استاندارد شده بودند. با این حساب با توقف تولید پراید، می‌توان گفت که دیگر هیچ خودروی تک ستاره یا دو ستاره‌ای در میان سبد محصولات سایپا نداریم.

با توجه به تحریم های ظالمانه و ناعادلانه‌ای که علیه کشور و به ویژه صنعت خودروسازی صورت گرفته است، این تلاش‌ها و موفقیت‌های گروه‌های خودروسازی و حرکت رو به جلوی آن‌ها، امیدوارکننده به نظر می‌رسد و می توان انتظار داشت که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد استقلال کامل صنعت خودروسازی کشور و بالا بردن سطح کیفی خودروها به شکلی باشیم که تمایل به خرید خودروهای خارجی بیش از پیش در میان اقشار مختلف جامعه، کاهش پیدا کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا