عمومی

اگر می خواهید با هزینه کم و با یک خودرو خارجی سفر کنید، اجاره خودرو پیشنهاد ما به شما

اگر برای سفر خود به یک خودرو با کیفیت و با هزینه مناسب نیاز دارید، با اجاره خودرو مشکل خود را حل کنید. اجاره خودرو خدمات مجموعه های گردشگری و شرکت های رنتکار است که با دریافت ضمانت هر خودرویی که بخواهید به شما اجاره می دهند.

خدمات این شرکت ها بسیار متنوع بوده و شامل: اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده ، ماشین عروس ، ون و …. است. اما هر یک از این خدمات شرایط مربوط به خود را دارد که برای هرشرکت متفاوت است.

برای رنت خودرو از این شرکت ها می توانید به سایت های موجود و یا اپلیکیشن های که وجود دارد مراجعه کنید.

حتی برخی از این شرکت های رنت خودرو دارای رزرو آنلاین نیز هستند. به این صورت که شما می توانید خودتان هر خودرویی که می خواهید انتخاب و برای تاریخ مورد نیازتان رزرو کنید.

یکی از این شرکت هایی که می خواهیم به شما معرفی کنیم و دارای مجوز برای محدودیت های کرونایی است شرکت اجاره خودرو سعادت رنت است.

این شرکت با سابقه در زمینه کرایه خودرو حتی در شرایط محدودیت های کرونا برای خدمات رسانی که عزیزانی که نیاز به تردد بین شهری و یا درون شهری دارند مجوز عبور صادر می کند.

در واقع با اجاره خودرو از این شرکت می توانید محدودیت هارو دور بزنید.

 

شرایط اجاره خودرو بدون راننده چیست ؟

برای سفر خود می توانید از این اجاره ماشین بدون راننده استفاده کنید .برای داشتن یک خودرو بدون راننده شما باید مدارکی مورد نیاز برای ضمانت را به شرکت های کرایه خودرو تحویل دهید.البته هزینه نیز با توجه به نوع خودرو و تعداد روز متغییر است. تمام مدارک نام برده شده در پایین برای هر شرکت متغییر است.

برخی از شرکت ها دارای محدودیت روزانه برای هر خودرو هستند یعنی شما در روز با خودروها می توانید به مسافت محدودی را طی کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

شرایط سنی مورد نیاز

گواهینامه رانندگی

مدارک شناسایی مورد نیاز

احراز مدرک شغلی

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک

 اجاره ون برای سفرهای گروهی

خدمات دیگر در این زمینه اجاره ون است. برای سفر های خانوادگی و گروهی می توانید از آن استفاده کنید. به راحتی با پرداخت هزینه اجاره و بدون نیاز به مدرک، ون های مسافرتی با راننده ای که آشنا با مکان های گردشگری ایران است می توانید سفر خود را آغاز کنید.

ون های موجود در شرکت های اجاره خودرو شامل : ون ویتو، ون هایس و ون h350 است. بهترین ون برای مسافرت ون هایس است. اجاره ون بنز ویتو به دلیل شکل ظاهری که دارند بیشتر برای خدمات تشریفاتی خوب است.

با اجاره خودرو سفر خودتان را در کیش هیجان انگیز تر کنید

یکی از تفریحات هیجان انگیز در سفر به جزیره کیش اجاره ماشین های لوکس و خارجی داست. شما می توانید با هزینه بسیار مناسب از خدمات اجاره خودرو در کیش بهره مند شوید.

اجاره ماشین در کیش شامل خودروهای آمریکایی است که به دلیل قرار گیری این جزیره در منطقه آزاد می توایند خودروهایی را مشاهده کنید که در هیجایی از ایران نیست.

اگر در روزهای آینده قصد سفر به این جزیره را دارید حتما اجاره ماشین در جزیره کیش را فراموش نکنید بهترین راه  برای استفاده از این خدمات تماس با شرکت های معتبر اجاره خودرو در تهران است. برای اینکه در جزیره کیش بیشتر خودروها به صورت شخصی کرایه داده می شوند. این افراد پس از دریافت ودیعه و هزینه اجاره ممکن است که خودرو را به شما تحویل ندهد. اما شرکت های کرایه ماشین دارای مجوز رسمی بوده و در زمان تحویل خودرو به شما قرارداد رسمی با شما امضا می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا