اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

شرایط فروش نقدی وانت کارا و کاپرا ۲ ویژه آبان ماه

در آخرین اخبار خودرو می خوانیم؛ شرکت بهمن موتور برای متقاضیان خودرو تجاری سبک، از روز یکشنبه نهم آبان ماه به مدت پنج روز سه محصول خود را به فروش می رساند.

این گروه خودروسازی با هدف افزایش عرضه خودرو، از ساعت ۱۰ صبح نهم آبان به مدت پنج روز به صورت نقدی سه محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین و کاپرا ۲ را به فروش می رساند.

گفتنی است فروش وانت کارا تیپ ۳ و کاپرا ۲ به صورت نقدی تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه سیزدهم آبان یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنند.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور، وانت کارا به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین+راننده) و سیستم رادیو پخش USB مجهز می باشد. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکترونیکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از مشخصات این وانت کاپرا به شمار می آید.

لازم به ذکر است بهمن موتور دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود افزوده است و متقاضیان می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام نمایند.

 شرایط فروش نقدی وانت کارا و کاپرا 2 ویژه آبان ماه

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا