اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشگروه بهمن موتورگروه های خودروسازی

شرایط فروش نقدی و اعتباری وانت کارا اعلام شد

بهمن موتور با صدور اطلاعیه‌ای از طرح فروش نقدی و اعتباری «وانت کارا» خبر داد. بر همین اساس وانت کارا تیپ۴، در دو طرح تک کابین و دو کابین به فروش خواهد رسید.

متقاضیان این محصول می‌توانند از ساعت ده صبح سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۶ یا تکمیل ظرفیت نسبت به ثبت نام در سامانه آنلاین bahman.iranecar.ir اقدام کنند.

طبق اطلاعیه این شرکت قیمت نقدی وانت کارا تیپ۴ تک کابین ۳۲۵ میلیون تومان و نوع دوکابین همین محصول ۳۳۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان تعیین گردیده است.

در این اطلاعیه فروش نقدی-اعتباری نیز در نظر گرفته شده است. در طرح نقدی-اعتباری مشتریان می‌توانند با پرداخت ۱۹۵میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و مابقی قیمت خودرو را با شرایط اقساط ۱۲ ماهه یا ۱۸ ماهه پرداخت کنند.

موعد تحویل این خودروها هفته سوم آذر اعلام شده و همچنین امکان واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر (صلح) امکان پذیر نیست.

وانت کارا تک کابین و دو کابین با حجم موتور ۲۰۰۰cc و سیستم سوخت‌رسانی انژکتور با چهارسیلندر دارای ایربگ راننده و سرنشین است. این خودرو مجهز به سیستم ضدسرقت ایمبولایزر طراحی شده است. همچنین خودروی مذکور دارای سیستم تهویه مطبوع و رینگ فولادی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا