اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ویژه دی ماه

احتراما، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند، شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام می گردد.

متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ به مدت ۲ روز، به صورت ۲۴ ساعته با ورود به وب سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور ازخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است که شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن برعهده وی خواهد بود.

شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ویژه دی ماه

شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ویژه دی ماه

نکته: متقاضیانی که از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده اند و از منتخبین طرح های مذکور نبوده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

نکته: در این بخشنامه مشتریان محترم می توانند در یکی از روش های (پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید) و یا هر دو روش ثبت نام نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا