اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

آغاز ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز یکشنبه ۱۱ام آبان ماه به مدت سه روز آغاز شده و سه مدل خودروی پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و نیز سمند LX در آن عرضه می شوند. این فروش ویژه گروه صنعتی ایران خودرو به شکل فوری با تحویل حداکثر ۹۰ روزه می باشد.

ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

این فروش فوق العاده از گروه صنعتی ایران خودرو از امروز یکشنبه ۱۱ام آبان آغاز شده و تا سه شنبه ۱۳ام آبان ماه ادامه خواهد داشت. مقررات ثبت نام در این فروش نیز مطابق با دوره های قبلی حاکم بوده و متقاضیان باید دارای گواهینامه، بدون پلاک فعال انتظامی و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از کارخانه های خودروسازی داخلی باشند. همین طور لازم است که شماره حساب و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی باشد. به علاوه لازم به یادآوری است افرادی که در دوره های قبلی موفق به واریز وجه در مدت زمان نشده اند، می توانند در این مرحله شرکت داشته باشند.

واجدین شرایط می توانند در زمان اعلام شده طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت نام، اسامی برندگان از طریق قرعه کشی مطابق دوره های قبل، اعلام خواهد شد. پس از اعلام نتایج نیز ۵ روز فرصت واریز کامل وجه  خود داده می شود. لازم به ذکر است که قیمت این خودروها مطابق با چیزی که در جدول زیر می بینید، بوده و ارتباطی به قیمت زمان تحویل نخواهد داشت.

ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا