اخبار خودرو

شماره گذاری اینترنتی خودروها در تهران بزرگ

طبق اعلام رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور، به منظور کاهش ریسک سرایت ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، طرح شماره گذاری اینترنتی خودروها در تهران بزرگ آغاز می شود.

شماره گذاری اینترنتی خودروها

سرهنگ محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور در این خصوص اعلام کرد که هدف از راه اندازی این سامانه شماره گذاری اینترنتی، ابتدا بالا بردن سطح هوشمندسازی راهور ناجا و به علاوه کمک به کاهش ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بوده است.
همان طور که می دانید در فرآیند شماره گذاری و در این مراکز، تجمع جمعیت قابل توجهی شکل می گیرد و رفت و آمد افراد مختلف، زمینه ساز اختلال در پروتکل های بهداشتی و بالا رفتن ریسک ابتلا به ویروس کرونا خواهد شد. از این روی در اقدامی به موقع، مرکز شماره گذاری پلیس راهور این طرح را در کلان شهر تهران برگزار کرد و به احتمال زیاد در نقاط دیگر کشور نیز اجرایی خواهد شد.
سرهنگ محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور کشور اعلام داشت: هدف از راه‌اندازی سامانه شماره‌گذاری اینترنتی در راستای هوشمندسازی راهور ناجا و همچنین کاهش بیماری کووید-۱۹ صورت می‌گیرد
وی تاکید کرد: از روز گذشته تعویض پلاک اینترنتی در مرکز شماره‌گذاری میثم در اتوبان قدیم تهران-‌کرج آغاز شده است و سپس به‌ سراسر کشور تسری خواهد کرد.
به نظر می رسد که با کاهش مراجعات به این مراکز و سایر مراکز مشابه بتوان در مقابل سرایت بسیار پرسرعت ویروس کرونا که در مدت اخیر شتاب بیشتری نیز به خود گرفته است، اقدامات موثری انجام داد. از هموطنان گرامی نیز خواسته می شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط حاد و فوق قرمز ویروس کرونا از حضور در این مراکز خارج از شرایط اینترنتی خودداری کرده و جان خود و سایر هموطنان را در خطر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ قرار ندهند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا