اخبار خودرو

وب سایت ها از طرح تخصیص خودرو چه می گویند؟

وب سایت Car.ir منتشر کرد:

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با عرضه ۲۰۶ تیپ۲ و پژو پارس سال، تحویل فوری از شنبه ۲۵ تیر

شرکت ایران خودرو فروش فوق العاده پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس، دناپلاس توربوشارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز و تارا اتوماتیک را از طریق قرعه کشی با موعد تحویل ۳ ماهه از شنبه به مدت ۳ روز آغاز میکند. متقاضیان برای شرکت در این طرح فروش میتوانند با مراجعه به سامانه تخصیص خودرو در این طرح ثبت نام نمایند. نیمی از خودروهای عرضه شده در این طرح به مادران دارای دو فرزند تعلق دارد. تمامی شرایط قرعه کشی در این طرح اعمال خواهد شد.

فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو از شنبه ۲۵ تیرماه + جدول

طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو از روز شنبه مورخ ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ به مدت سه روز فعال خواهد شد. در این طرح فروش خودروهای X22 MT Sport Luxury با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، X22 Pro IE Turbo با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، X33S AT Excellent Sport با قیمت ۷۲۴ میلیون و سیصد هزار تومان، ARRIZO 5 Turbo IE با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان و TIGGO 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان  با موعد تحویل ۳ ماهه به خریداران عرضه خواهد شد.

نام خودرو قیمت مصوب خودرو  رنگ های قابل سفارش
X22 MT Sport Luxury  ۴,۸۷۹,۸۰۰,۰۰۰ سفید اسپرت، نوک مدادی اسپرت
X22 Pro IE Turbo ۶,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰ سفید اسپرت، مشکی، نوک مدادی اسپرت
X33S AT Excellent Sport ۷,۲۴۳,۲۰۰,۰۰۰ سفید اسپرت، نوک مدادی اسپرت
ARRIZO 5 Turbo IE ۷,۶۰۹,۰۰۰,۰۰۰ سفید، مشکی
TIGGO 7 IE ۱۱,۰۲۸,۲۰۰,۰۰۰ سفید، مشکی

خودروهای عرضه شده در این طرح فروش با مدل ۱۴۰۱ با جریمه تاخیر ۳۶ درصد و بدون سود مشارکت و انصراف می باشد. خودروهای عرضه شده در این طرح از طریق قرعه کشی به مشتریان فروخته میشود و خریداران میتواندد از روز شنبه با مراجعه به سامانه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند.

تجارت نیوز منتشر کرده است:

آغاز فروش فوری (بدون قرعه‌کشی) ۳ محصول سایپا از شنبه/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

سایپا می‌خواهد از روز شنبه ۲۵ تیر، عرضه سه محصول از گروه زامیاد را آغاز کند.

این طرح از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد. متقاضیان برای خرید سه محصول نیسان تک‌سوز، نیسان دوگانه‌سوز و پادرا پالس بنزینی، باید به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه کنند.

عصر ایران منتشر کرد:

طرح فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما با روش قرعه‌کشی از طریق سامانه جامع فروش خودرو از شنبه ۲۵ تیرماه آغاز می شود.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت آرین پارس موتور دومین طرح فروش فوق العاده لاماری ایما با روش قرعه‌کشی از طریق سامانه جامع فروش خودرو انجام می‌شود.

ثبت نام در این طرح فروش از روز شنبه ۲۵ تیرماه به مدت ۳ روز از طریق سامانه جامع فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com انجام می‌شود. بر اساس این گزارش لاماری ایما در دومین طرح فروش فوق العاده با افزایش قیمت ۹۰ میلیون تومانی با قیمت قطعی یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا