اخبار خودرو

عجیب ترین خودرو های نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۹

کاملاً واضح است که نمایشگاه اتومبیل توکیو مانند سایر نقاط کره زمین به نظر می رسد. در اینجا ، خودروسازان ژاپنی می توانند با توجه به طراحی و نوآوری های فناوری به خصوص وسایل نقلیه مفهومی ، خلاقیت خود را به نمایش میگذارند. پس از طی کردن نمایش ، که بسیاری از مارک های غیر ژاپنی در آن غایب بودند ، عجیب ترین اتومبیل هایی که در این نمایشگاه موجود بوده اند را در مقاله زیر به نمایش گذاشته ایم.

خودرو مفهومی هاستلر از کمپانی سوزوکی

این خودروساز ژاپنی با یک وسیله نقلیه کوچک همه کاره ، کانسپت Suzuki Hustler را معرفی کرده است.

خودرو مفهومی اسپریت سیتی از کمپانی جیایوان

خودرویی با طراحی خاص و کوچک از کمپانی جیایوان. این ماشین کوچک برقی می تواند با یک بار شارژ تا مسافت ۱۲۰ کیلومتر را پوشش دهد.

خودروی مفهومی کی-واگن از کمپانی میتسوبیشی

یکی دیگر از کانسپت های میتسوبیشی که روند محبوب ماشین کی را در ژاپن به نمایش می گذارد ، دارای یک سقف بلند است که به حداکثر رساندن فضای مسافر و بار کمک می کند. با عرض بسیار باریک که قابلیت جا دادن دو نفر در کنار هم (اما با فاصله ایی بسیار کم) را دارد. این خودرو با ظاهری خاص باعث توجه خیلی از عموم مردم قرار گرفته است.

خودرو مفهومی واکو واکو از کمپانی دایهاتسو

این خودرو شاسی بلند و مفهومی کوچک از کمپانی دایهاتسو برای حمل و نقل اسکی بازان ، کوهنوردان ، اسنوبرد و هر وسیله دیگری برای شیوه زندگی فعال و ورزشی  طراحی شده است.

خودرو آبی

این ماشین بدون نام با همکاری وزارت محیط زیست ژاپن ساخته شد. تا به حال اطلاعات فنی از این خودرو منتشر نشده است. به علت نبود اطلاعات کافی و حتی منتشر نشد اسم این خودرو در نمایشگاه توکیو به خودرو ابی معروف شده است.

خودرو مفهومی سومو سومو از کمپانی دایهاتسو

به غیر از کابین دو نفره این خودرو، TsumuTsumu با جعبه بار خود کاملاً متنوع است ، که می تواند برای ایجاد یک کامیون مینی وانت از آن جدا شود باعث شگفتی بازدید کنندگان میشود.

خودرو مفهومی هاناره از کمپانی سوزوکی

هنگامی که خودروسازان پلتفرم های وسیله نقلیه الکتریکی را توسعه می دهند ، می توانند با یک سطح کاملاً مسطح که در آن بتوانند وسیله نقلیه بسازند ، به سرانجام برسانند. در کانسپت سوزوکی هاناره ، ما با یک اتاق نشیمن روی چرخ ها روبرو می شویم که توسط یک درب بزرگ قابل دسترسی است.

خودرو مفهومی می-تک از کمپانی میتسوبیشی

آخرین خودروی مفهومی میتسوبیشی ، یک خودرو مخصوص خارج از جاده است که به پیشرانه هیبریدی پلاگین و پیشرانه تمام چرخ متکی است.

خودرو مفهومی ایکو ایکو از کمپانی دایهاتسو

IcoIco یکی دیگر از خودرو هایی با ظاهر اتاق نشیمن روی چرخ  است که در حمل و نقل مسافر حتی اگر با صندلی های چرخدار باشد عالی است. این وسیله نقلیه کوچک همچنین یک ربات به نام Nipote را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد.

خودرو کانسپت با نام Fomm

مطابق نمودار مشخصات ارائه شده در کنار این خودروی تمام چرخ متحرک و کاملاً برقی ، از خروجی ۲۷ اسب بخار و گشتاور ۸۲۶ پوندی بهره می بریم. رقمی بسیار عجیب برای یک خودرو.

خودرو مفهومی Wai Wai از کمپانی دایهاتسو

WaiWai عجیب به نظر می رسد اما جالب نیز هست. این خودرو مانند نسخه ژاپنی اتوبوس افسانه ای فولکس واگن است. WaiWai می تواند تا شش مسافر را در خود جای دهد.

خودرو برقی از کمپانی تاجیما

نام این ماشین کوچک کاملاً برقی تقریباً نشان گر مدل این خودرو است. آیا شما مشبک جلو را دوست دارید که به نظر می رسد از مدل های جیپ تقلید می کند؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا