اخبار خودرو

عدم تمایل آمریکای شمالی از هوندای مدل E

عدم تمایل آمریکای شمالی از هوندای مدل E – ژان مارک لکلرک ، مدیرعامل جدید هوندا در کانادا ، در مصاحبه با نشریه ویندزور گفت: وسایل نقلیه برقی در حال حاضر در دستور کار سیاسی قرار دارند ولی نمی توانند محور اصلی برای تحقق اهداف توافق نامه پاریس باشند.

هوندا مدل E

لکلرک با طرح سؤال از نقش و اهمیت وضعیت کنونی بازار، استدلال کرد که تقاضای کافی برای این گونه از خودرو ها وجود ندارد. در حالی که تخفیف فدرال برای خودرو های برقی تا ۵،۰۰۰ دلار به رونق فروش کمک می کند اما این وسایل نقلیه با فروش کمی که در بازار خودرو دارند (حدود ۲ درصد) رونق کمی را برخوردار هستند.

لکلرک میداند که آینده صنعت خودرو از آن خودرو های برقی میباشد، اما در حال حاضر او باید چاره ایی بی اندیشد که در کمترین زمان ممکنه سیاست های اجرایی خودرو های برقی را بدون ایجاد خرابی در بازار خودرو اجرا کند. وی همچنین به مطالعاتی اشاره کرد که نشان می دهد کانادایی ها حاضر به پرداخت ۷۰۰ دلار بیشتر برای خرید EV هستند. با این حال ، با اینکه خودروسازان مبلغ زیادی را برای توسعه فناوری خرج می کنند اما شرکت ها مجبور هستند که خودرو های برقی را با ضرر بفروشند.

هوندا مدل E

رئیس ارشد هوندا کانادا دوست دارد دولتها رویکردی متعادل تر در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به کار گیرند و راه حل های بهتری را برای تولید کنندگان در نظر بگیرند.

عدم تمایل آمریکای شمالی از هوندای مدل E – هوندا با وجود نداشتن یک خودرو برقی در بازار خودرو آمریکای شمالی، کارآمدترین خودرویی است که طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ساخته شده است. هوندا مدل E در حال حاضر تقریبا به طور انحصاری در اروپا و ژاپن به فروش می رسد.

هوندا مدل E

اولویت کوتاه مدت و میان مدت برای کاهش میزان تولید گازهای گلخانه ای در بخش خودرو خودرو های هیبریدی مانند هوندا آکورد هیبریدی و CR-V هیبرید باید باشد.

اما این بدان معنا نیست که هوندا قصد ندارد هیچ خودرو تمام برقی را برای بازار آمریکای شمالی تهیه کند. در اوایل ماه گذشته ، این خودروساز همکاری خود را با جنرال موتورز برای توسعه و ساخت دو خودرو برقی دوربرد هوندا گسترش داد. آنها قرار است در اواخر سال ۲۰۲۳ به عنوان مدل های ۲۰۲۴ وارد شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا