رپرتاژ

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نگاه خودرو

خرید بدون دردسر خودرو از فروشگاه نگاه خودرو

شرکت ایران خودرو و سایپا به عنوان شرکت‌های خودروسازی فعال در ایران هستند که ماشین ‌های خود را با شرایط گوناگون به صورت اقساطی به مشتریان تحویل می‌دهند. روش خرید خودرو اقساطی برای ماشین‌ های تولید شده گوناگون است و با توجه به شرایط شرکت تولید کننده شخص خریدار می‌تواند یک انتخاب مناسب داشته باشد؛ اما این شرایط که همراه با قرعه کشی می‌باشد همیشه موجب رضایت بسیاری از افراد که می‌خواهند خودروی خود را بعد از خرید در آن واحد در اختیار داشته باشند، نیست. در این راستا علاوه بر شرکت‌های‌ مزبور، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه خودرو وجود دارند که به شکل اقساطی ارائه خدمات می‌کنند. اگر بخواهید خودروی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و به صورت اقساطی خرید کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید، رجوع به یک مجموعه معتبر دور از ذهن نیست. بهره‌ گیری از یک فروشگاه معتبر نظیر نگاه خودرو باعث می‌شود تا بتوانید با توجه به وضعیت مالی و یا نیاز خود به خودرو، یک راه هموار را جهت خرید خودروی مدنظر خود انتخاب کنید. از شرایط خوب دیگر فروشگاه نگاه خودرو علاوه بر خرید و فروش خودروی نو، خرید و فروش خودروی دست دوم نیز هست که باعث می‌شود با خیال راحت بتوانید خودروی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. اگر به دنبال خرید خودرو هستید و روش اقساطی را در نظر دارید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

آیا ایران خودرو فروش اقساطی دارد؟

شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی شناخته می‌شود که در سال ۱۹۶۲ میلادی به صورت قانونی مشغول به فعالیت شده است. این شرکت در ایران نیز شعبه داشته و خودروهای مناسبی را تولید می‌کند. بسیاری از مشتریان می‌خواهند بدانند که آیا ایران خودرو فروش اقساطی دارد یا خیر. باید توجه کنید که ایران خودرو دارای فروش اقساطی ماشین بوده که تحویل آن فوری است. فروش اقساطی خودرو به صورت دوره‌ای توسط این شرکت اعلام می‌شود. شما هم می‌توانید علاوه بر خرید از شرکت ایران خودرو این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در فهرست ارائه شده توسط ایران خودرو برخی از ماشین‌های مناسب به چشم می‌خورد از جمله: رانا، دنا، سوزوکی، گروه رنو، گروه پژو و گروه دیزل و …می باشد؛ که این امر راه را برای انتخاب خودروی دلخواه بسیاری از مشتریان فراهم می سازد. روش خودرو اقساطی این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند با توجه به نیاز خود یک خرید موفق داشته باشند. خرید از فروشگاه معتبر باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به ماشین مورد علاقه خود دست پیدا کنید.

چند نفر در پیش فروش خودرو ثبت نام کردند؟

طبق آمارهای کسب شده می‌توان گفت که حدود سه میلیون نفر در پیش فروش خودرو ثبت نام کردند که این آمار بسیار جالب توجه است. به دلیل این که بسیاری از افراد نمی‌توانند با توجه به شرایط اقتصادی موجود، خودروی مورد علاقه خود را به شکل نقد خریداری کنند ترجیح می‌دهند تا از شرایط اقساطی استفاده کنند. استقبال مردم از شرایط اقساطی خودرو نشان می‌دهد که در صورت وجود شرایط مناسب، افراد زیادی می‌توانند به خودروهای مورد نظر خود در سریع‌ترین زمان ممکن دست پیدا کنند.

زمان تحویل خودروهای فروش فوری

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

تحویل خودروهای فروش فوری، با توجه به شرایط شرکت تولید کننده خودرو می‌باشد. شرکت‌های خودروسازی ایران با در نظر گرفتن تمهیدات لازم سعی می‌کنند تا خودروهای پیش فروش شده را با سرعت بالایی به دست مشتریان برسانند که معمولا به صورت فروش فوق‌العاده ۳ ماهه و پیش فروش عادی، ۱۲ماهه می‌باشد آن هم به صورت قرعه کشی. اما این شرایط برای برخی افراد نیز زمانبر است؛ بنابراین بهره‌گیری از یک فروشگاه معتبر می‌تواند خیال مشتریان را از بابت خرید فوری و تحویل خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن راحت کند. نگاه خودرو با هدف تامین آرامش خیال کاربران در انتخاب و خرید خودرو توانسته است کلیه مراحل اداری را به صورت غیرحضوری انجام دهد تا در وقت و هزینه مشتریان صرفه‌جویی شود. اهمیت دادن به زمان و ارائه شرایط دریافت اقساط خودرو به شکل مناسب به عنوان ویژگی‌های کلیدی این فروشگاه است.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و سایپا در نگاه خودرو

فروشگاه اینترنتی نگاه خودرو به عنوان بزرگ ‌ترین مرکز خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در تهران و کرج است که با ایجاد یک بستر مناسب توانسته است خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو را با شرایط ویژه برای مشتریان مهیا کند. مزایای زیادی در خرید از این فروشگاه وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌ توان به وجود قیمت‌های رقابتی، کارشناسی خودرو با بهره‌گیری از با تجربه‌ترین تیم و سند به نام اشاره کرد. نگاه خودرو جهت برآوردن نیاز مشتریان عزیز با هدف ارائه تمامی خدمات خرید و فروش خودرو با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان، راه اندازی شده است. این شرکت با هدف حفظ امنیت و تأمین رفاه و آرامش خاطر هم ‌وطنان گرامی، از سال ۱۳۹۶ با راه اندازی وب سایت negahkhodro.com شروع به فعالیت نموده است. افراد می‌توانند با مراجعه به این وب سایت خودروی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و تحویل فوری خریداری کنند.  مراحل خرید از فروشگاه نگاه خودرو بسیار ساده است و مشتریان می‌توانند با کسب مشاوره‌های لازم، خرید اقساطی خودروی خود را به راحتی انجام دهند و در اسرع وقت خودروی مورد دلخواه خود را دریافت نمایند.

از دیگر فرصت‌های طلایی نگاه خودرو آن است که امکان ثبت آگهی رایگان خودرو را در وبسایت خود برای افراد قرار داده است. بنابراین اگر فروشنده خودرو هستید می‌توانید برای فروش خودرو به صورت نو و دست دوم در وبسایت نگاه خودرو آگهی منتشر کنید. به این طریق شما بدون پرداخت هیچگونه مبلغی می‌توانید خودرو قبلی خود را بفروشید و برای خرید خودرو جدید اقدام کنید. ثبت رایگان آگهی خودرو امکان ویژه‌ای است که در بسیاری از وبسایت‌های دیگر وجود ندارد.

وجود یک فرصت طلایی برای خرید خودرو با شرایط آسان این امکان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند. نگاه خودرو با ایجاد یک بستر امن به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که از خرید خود رضایت داشته باشند. جهت خرید اقساطی بهتر است با مراجعه به وب سایت نگاه خودرو از تمام شرایط آن آگاه شوید. در لیست تهیه شده از خودروهای اقساطی شرکت سایپا و ایران خودرو می‌توانید انواع خودروهای مختلف را مشاهده کنید. مراحل تشکیل پرونده و خرید خودروهای اقساطی در این فروشگاه به شرح زیر است:

  • متقاضی خرید و ضامن باید شاغل یا جواز کسب دار باشد
  • اعتبار سنجی عدم وجود چک برگشتی و وام معوقه
  • اعتبار سنجی درآمد متقاضی و ضامن با توجه به مبلغ اقساط
  • تکمیل فرم‌ها و مدارک مورد نیاز
  • تأیید پرونده و واریز مبلغ پیش پرداخت
  • واگذاری چک‌ها هر سه ماه یک‌بار+دو فقره چک ضمانت
  • تحویل خودرو به متقاضی و امضای قرارداد
  • تعویض پلاک و تنظیم سند خودرو

 برای یافتن خودرو مورد علاقه خود و خرید اقساطی خودرو متناسب با توان مالی خود کافی است یه جستجوی کوتاه در وبسایت نگاه خودرو داشته باشید، تا با بهترین شرایط مناسب ‌ترین اتومبیل را خریداری کنید و یا میتوانید برای دریافت مشاوره کاملا رایگان با شماره تماسهای ۰۹۱۲۹۲۱۷۲۰۰ و یا خط شماره ۱ آنها ۰۲۶۳۲۷۵۳۷۲۱ و خط شماره ۲ آنها ۰۲۶۳۲۷۵۴۵۸۵ تماس بگیرید تا با راهنمایی درست مناسب ترین خودرو را خریداری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا