اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده‌ ایران خودرو آغاز شد

چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو از امروز دوشنبه ۱۴ام مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا سه روز آینده یعنی چهارشنبه ۱۶ام مهر ادامه خواهد داشت. در این فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو، سه مدل محصول جای دارند و متقاضیان با قیمت قطعی ارائه شده، می توانند هر یک از این محصولات را در ثبت نام اولیه خود انتخاب کنند.

چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو

با توجه به برنامه فروش خودروسازان در کشور، به منظور کاهش قیمت های افسارگسیخته بازار و حرکت به سمت ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای بازار، در کنار برنامه های پیش فروش خودرو، طرح های فروش فوق العاده نیز از سوی گروه های خودروسازی داخلی ارائه می شود. چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو نیز آخرین و جدیدترین طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو است که از امروز آغاز می شود.

در این طرح سه خودروی رانا پلاس، سورن پلاس و وانت آریسان عرضه خواهند شد. قیمت این خودروها قطعی بوده و زمان تحویل آن ها نیز حداکثر ۹۰ روز خواهد بود. لازم به ذکر است که حداکثر تا ۳ روز کاری بعد از پایان پذیرفتن مهلت ثبت نام سه روزه، قرعه کشی انجام خواهد شد.

طبق اعلام ایران خودرو، در مراسم قرعه کشی این طرح فروش ویژه، نمایندگانی از نهادهای نظارتی مختلف حضور داشته و قرعه کشی در شرایط کاملا ایمن پیش می رود.

اسامی برندگان قرعه کشی در وب سایت فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به آدرس  esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت و همین طور متقاضیان می توانند از طریق دریافت پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰، برنده شدن خود را متوجه شوند.

نکته ۱: در مرحله ثبت نام اولیه، هیچ وجهی نباید از سوی متقاضی پرداخت گردد.

نکته ۲: پس از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی، این افراد تنها ۵ روز مهلت برای واریز کامل وجه خواهند داشت.

نکته ۳: محدودیت های قبلی در جهت ثبت نام در چهارمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو برقرار است. (محدودیت عدم وجود پلاک فعال در خانوار ملغی شده است.)

نکته ۴: اگر مشتری پس از سپری شدن سه ماه از زمان تحویل خودرو، برای گارانتی آن مراجعه نداشته باشد، گارانتی باطل می شود.

نکته ۵: خودرو تا یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

نکته ۶: در صورتی که اشخاص بدون داشتن گواهینامه یا با داشتن پلاک فعال انتظامی، در این طرح ثبت نام نمایند، به مدت سه سال از کلیه طرح های فروش و پیش فروش ایران خودرو محروم خواهند بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا