اطلاعیه‌های فروش

اعلام شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا

شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا در ۵ گروه خودرویی اعلام شده و از فردا سه شنبه ۱۸ام خرداد سال ۱۴۰۰ به مدت ۳ شبانه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۸، به مدت ۳ روز، با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com، نسبت به وارد کردن اطلاعات شخصی و اخذ کد کاربری و رمز عبور، برای ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا

لازم به یادآوری است، متقاضیانی که طی یک سال گذشته در این آدرس اینترنتی ثبت نام کرده و دارای کد کاربری و رمز عبور هستند، نیازی به اخذ مجدد نام کاربری و رمز عبور نخواهند داشت.

تذکر: لازم به ذکر است که شرکت در این طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا، تنها از مسیر آدرس اعلام شده میسر بوده و استفاده متقاضیان از دیگر آدرسها، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

شرایط عمومی بخشنامه

شرایط عمومی بخشنامه شرکت در این دوره از فروش فوق العاده سایپا، مطابق دوره های قبلی، به شرح زیر خواهد بود:

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نامها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد.)
۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.
۳ -امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
۴ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.
۵ -امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پالک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمیباشد .
۶ -متقاضیانی که دارای پالک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامههای فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.
۷ -شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
۸ -شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
۹ -کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.
۱۰ -مشتریان محترم میبایست پس از کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۵ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال میگردد.

۱۱ -ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمیباشد.
۱۲ -چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو ، مشخص گردد اطالعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه میباشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.
۱۳ -در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو۴ ،یورو۵ و ۰۰۰) شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.
۱۴ -انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعهکشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
۱۵ -با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.
۱۶ -با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطالعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شمارهگذاری موارد ذیل متذکر میگردد:
۱۶ -۱ -در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطالعات بوده و شهر تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد میبایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطالعات اولیه خود اقدامات الزم را انجام دهد.
۱۶-۲ -در صورتی که مشتری دارای اطالعات در سامانه شماره گذاری باشد:
الف (در صورتیکه اطالعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچگونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نمی باشد.
ب)در صورتیکه اطالعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر نموده باشد، می بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصالح اطالعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.
۱۷ -درصورتی که مشتریان محترم اطالعات مورد نیاز شمارهگذاری را به درستی ارائه ندهند عالوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه

۱ -درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطالعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی ، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویتبندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابالغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.
۲ -ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا میباشد.
۳ -فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعهکشی اعالم خواهد شد. )کلیه متقاضیان محترم میبایست پس از پایان ثبت نام و قرعهکشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع گردند).
۴ -در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.
۵ -پس از اعالم نتایج قرعهکشی، منتخبین فروش فوقالعاده میبایست ظرف مدت ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
۶ -در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
۷ -در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر میگردد و سند خودرو بمدت یکسال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند، که باقیمانده بهای خودرو و هزینههای متعلقه در زمان فک رهن دریافت میگردد. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری ، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ میگردد.
۸ -امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نمی باشد . بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج میگردد.
۹ -امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها بصورت اختیاری فراهم می باشد.

پیش از ثبت نام حتما مطالعه کنید: طریقه ثبت نام در سایت سایپا احراز هویت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا