اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

اعلام شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوئیک دو رنگ (R)

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، از فردا چهارشنبه ۱۶ام تیر ماه ۱۴۰۰، برنامه فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوئیک دو رنگ به مدت ۳ روز، آغاز خواهد شد. فروش فوق العاده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه همراه خواهد بود و همان طور که قابل حدس است، برنامه پیش فروش یکساله نیز با موعد تحویل نزدیک به یک سال و زمان دی ، بهمن و اسفند ۱۴۰۰، برنامه‌ریزی شده است.

قیمت قطعی خودروی کوئیک دو رنگ در برنامه فروش فوق العاده، ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان اعلام شده است. همین طور برای شرکت در پیش فروش یکساله، مبلغ علی الحساب ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان را داریم که قیمت نهایی، مطابق نرخ زمان تحویل خودرو خواهد بود. پیشنهاد می کنیم پیش از ثبت نام، راهنمای ثبت نام سایپا را مطالعه کنید.

برنامه فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوئیک دو رنگ

تاریخ و نحوه ثبت نام

لازم به ذکر است که این برنامه‌های فروش از فردا، چهارشنبه ۱۶ام تیر ماه ۱۴۰۰ به مدت ۳ شبانه روز برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://saipa.iranecar.com، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور (در صورت ثبت نام قبلی، نیاز به ثبت نام مجدد نخواهد بود)، مراحل شرکت در برنامه های فروش را طی نمایند.

جالب است بدانید که در این دوره امکان شرکت در هر دو برنامه فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله برای متقاضیان وجود خواهد داشت. اما سایر شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های قبلی، همچنان برقرار است.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. متاسفانه ضرب المثل میدان خالی و ….درمورد سایپا و ایران خودرو عینیت پیدا کرد به مسئولی مبارک باشه خانواده درخارج هرشب در کابار وعیاشی مشغول هستند با این ها میگن پدران فداکار هم این دنیا فحش میخورند هم آن دنیا عذاب میشن مسلمان هم نباشند پیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا