اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش نقدی کشنده مدرن و پرقدرت امپاور ویژه اسفند ماه

شرکت بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش نقدی کشنده امپاور BD500خبر داد.

براساس اعلامیه بهمن دیزل، ثبت نام نقدی کشنده تک محور امپاور BD500 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
بر این اساس کشنده امپاور BD500 با قیمت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی به فروش می رسد و ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) قابل انجام است.

تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اعلام‌ شده است.

این خودرو یکسال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

در فروش اسفند ماه بهمن دیزل هر کد ملی/شناسه ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه می باشد و ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن دیزل دارای حق فسخ می باشد.

در این روش ثبت نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن دیزل ایجاد می کند.

کشنده امپاور BD500 مجهز به موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱۸۰۰ سی سی، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با استاندارد آلایندگی یورو  ۵(EEV)، سیستم گیربکس اتوماتیک با امکان تعویض دستی دنده به همراه ریتاردر، سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، دو تخت خواب، یخچال، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع ،تاخو گراف، رینگ فولادی (۹*۲۲.۵) و به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی ،سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEBS) وسیستم کنترل پایداری الکترونیکی(ESC) و…می باشد.

فروش نقدی کشنده مدرن و پرقدرت امپاور ویژه اسفند ماه

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. باعرض
    سلام و احترام
    خیلی دوست دارم یک خودروداشته باشم ولی متاسفانه بااین شرایط نمیشه

    1. دوست عزیز امیدوار هستیم که به زودی موفق به خرید خودروی مورد نظر خود شده و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا