عمومی

فروش ویژه موتورسیکلت های روز ایران

عالی رو به عنوان یک فروشگاه مدرن اینترنتی و با هدف اشاعه فرهنگ ورزش خانواده تأسیس گردید و با کوله باری از تجربه حاصل از تلاش مدیران و مهندسین کارآزموده در حوزه فناوری اطلاعات، تلاش خود را دارد تا بتواند بستری مناسب و کارآمد جهت دسترسی هموطنان عزیز به تجهیزات و لوازم ورزشی مهیا نماید.

این فروشگاه بر آن است تا با حرکت در مسیر تعالی و پایبندی به شعار خود که فروش را آغاز یک تعهد و وظیفه می‌داند، رسالت خود را در اجرای این مهم و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده‌های ایرانی به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی عالی رو  تلاش دارد تا با بهره گیری از تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات و ارتقاء جایگاه ورزش در خانواده‌ها، خود را هم راستا با اقبال عمومی جامعه در زمینه دستیابی به سلامت جسمی و روانی قرار دهد و با تلاش حداکثری برای آشنا کردن مردم با مزایای استفاده از لوازم و دستگاه‌های ورزشی، به این مهم جامه عمل بپوشاند.

در راستای تکریم ارباب رجوع و با توجه به وضعیت اقتصادی اعم جامعه فروشگاه عالی رو فروش اقساطی خود بدون دریافت بهره و اقساط ۱۲ ماهه در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عالی رو به آدرس  www.alyroshop.com  محصول مورد نظر خود که شامل موتورسیکلت ، دوچرخه ، اسکوتر ، وسایل بازی کودکان و … می باشد را سفارش دهند .

همچنین کارشناس با تجربه با توجه به سابقه ی چندین ساله عالی رو جهت ارائه مشاوره برای بهترین خرید در خدمت شما هستند .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا