اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش ویژه کلوت اتومات آغاز شد

انتظار علاقمندان برای تجربه رانندگی با پیکاپ کلوت اتومات به خط پایان رسید و طرح فروش کلوت اتومات آغاز شد.

باتوجه به استقبال گسترده از پیکاپ کلوت و تقاضا برای عرضه‌ی کلوت با گیربکس اتوماتیک، شرکت مکث موتور طرح فروش ویژه کلوت اتومات با قیمت قطعی ۱/۱۸۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان را آغاز کرد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتوردر سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طبق این طرح متقاضیان در زمان ثبت‌نام مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرده و الباقی بهای خودرو برابر با ۵۸۷ میلیون تومان را در قالب یک چک به تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌کنند. موعد تحویل کلوت اتومات نیز ۹۰ روز کاری خواهد بود.

 کلوت با بهره‌گیری از موتور پرقدرت ۴/۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند. این توان و دور موتور بالای کلوت اتومات، عبور از مسیرهای چالشی به‌ویژه گل و لای و کویر نیز با یک پیکاپ گیربکس اتومات را میسر می‌سازد.

امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

از تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) اشاره کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس سراسری: ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱

شبکه‌ اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

خودرو مدل رنگ قوای محرکه قیمت قطعی (ریال) پیش‌پرداخت (ریال) پرداخت الباقی تاخیر در تحویل خودرو
کلوت (پیکاپ دوکابین دو دیفرانسیل، اتومات) ۱۴۰۱ سفید مشکی نوک‌مدادی ۲/۴ لیتر توربوشارژ میتسوبیشی ۱۱/۸۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۵/۸۷۰/۰۰۰/۰۰۰

در قالب یک فقره چک به تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

%۱۲ سالیانه
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا