اخبار خودرو

فورد جی‌تی ۲۰۲۰ به همراه اطلاعات

فورد جی‌تی ۲۰۲۰ به همراه اطلاعات – ما پیشتر درباره این خودرو از برند آبی رنگ فورد منتشر  کرده بودیم. این سوپر خودرو گران قیمت در جولای ۲۰۱۹ در نمایشگاه گود وود انگلستان رونمایی شد. این زمانی است که GT یک نسخه محدود به نام Mk II را به وجود آورد که اطلاعات منتشر شده آن حاکی از عملکرد  ۷۰۰ اسب بخار را داشت. اما امروز، خروجی این خودرو پیشرفت های مختلفی را برای نسخه جاده ای برای مدل ۲۰۲۰ ارائه می دهد.

فورد جی‌تی 2020 به همراه اطلاعات

فورد جی‌تی ۲۰۲۰ به همراه اطلاعات – این نسخه از خودرو با یک پیشرانه ۳.۵ لیتری EcoBoost تویین توربو V6 در نسخه پایه شروع می شود که اکنون به جای ۶۴۷ اسب بخار قدرت قدرتی معادل ۶۶۰ تولید می کند و از یک باند گشتاور گسترده تر نیز برخوردار است. کالیبراسیون موتور اصلاح شده همچنین با روزرسانی های مکانیکی از جمله سیستم خنک کنندگی پیستون‌ها و تقویت کویل های احتراق با انرژی بالاتر به ارمغان می‌آورد.

به عنوان تجهیزات استاندارد ، موتور از طریق یک Akrapovi ممتاز نفس می کشد؟ سیستم اگزوز تیتانیوم که نه پوند سبک تر است. فورد ادعا می کند صدایی بسیار تشدید و غیرقابل تصور از موتور قدرتمند EcoBoost ناشی می شود.

به عنوان تجهیزات استاندارد ، موتور از طریق یک سیستم اگزوز تیتانیومی ممتاز نفس می کشد. این سیستم ۹ پوند سبک تر است. فورد ادعا می کند صدایی بسیار گیرا تر و غیرقابل تصور از موتور قدرتمند EcoBoost ناشی می شود.

در همین حال، راندمان سیستم تعلیق در حالت Track افزایش یافته است تا بیشتر بتواند عملکرد بدن و کنترل بدن را بهبود بخشد. خصوصاً برای چرخش های پر سرعت در حالت اسپرت.

فورد جی‌تی 2020 به همراه اطلاعات

سرانجام ، فورد به مشتریانی خود خودرو اییبا رنگ نارنجی و آبی که توسط رنگ مشکی تقسیم شده است و یادآور خودرو بیاد ماندنی  GT40 برنده مسابقه های لمانس  ۱۹۶۸- ۱۹۶۸ است شود. شماره فیبر کربن اختیاری از مدل “۹” در مدل ۲۰۱۹ به “۶” برای سال ۲۰۲۰ تغییر می کند. این روند مطابق با اتومبیل برنده بازگشت به عقب دارد و برای اولین بار در یک مدل ، چرخ های فیبر کربنی به جای آلیاژ آلومینیوم در دسترس هستند.

فورد جی‌تی 2020 به همراه اطلاعات

تحویل های به روز شده Ford GT 2020 ادامه دارد و قرار است در سال ۲۰۲۲ نیز به پایان برسد.

 

اطلاعات فنی خودرو

 

بخش پیشرانه

پیشرانه ۳.۵ لیتری وی ۶
قدرت خروجی ۶۶۰ اسب بخار @ ۶۱۰۰ 
گشتاور ۷۵۰ نیوتون بر متر @ ۵۹۰۰
نوع سوخت پریمیوم
انتقال قدرت ۷ دنده اتوماتیک
حالت رانندگی RWD

 

نوع خودرو

کلاس خودرو کوپه
دسته بندی Exotic

 

مصرف سوخت

جاده ۱۳.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
شهر ۲۰.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
تولید گاز CO2 ۴۰۴ گرم در هر کیلومتر
مخزن سوخت ۵۸ لیتر

 

اندازه گیری

طول ۴۷۶۳ میلی متر
عرض ۲۰۰۴ میلی متر
ارتفاع ۱۱۱۰ میلی متر
وزن ۱۳۸۵ کیلوگرم

 

راندمان

شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۴ ثانیه
شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ ۳.۸ ثانیه
بیشترین سرعت ۳۴۸ کیلومتر بر ساعت
تست ترمز ۳۹ متر

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا