اخبار خودرو

قرارداد ریویان برای تهیه ۱۰۰.۰۰۰ ون برقی برای شرکت آمازون

قرارداد ریویان برای تهیه ۱۰۰.۰۰۰ ون برقی برای شرکت آمازون – درست پیش از هفت روز اعتصاب جهانی برای آب و هوا و گرمایش زمین که از امروز آغاز می شود ، آمازون تعهد خود را برای تحقق اهداف توافق نامه سازمان ملل متحد را به مدت ۱۰ سال زودتر تقویت کرد. یکی از راه های دستیابی به این هدف ، داشتن ناوگان وسایل نقلیه با سوخت پاک میباشد. در پی سرمایه گذاری در ابتدای سال میلادی بیش از ۹۰۰ میلیون دلار برای تولید اتومبیل های برقی با شرکت ریویان میشیگان ریویان قرار دادبسته است. با ایرانی کار همراه باشید.

قرارداد ریویان برای تهیه 100.000 ون برقی برای شرکت آمازون

غول شرکت های خرید و تحویل اینترنتی، آمازون در این قرار داد  غول خرید و تحویل آنلاین سفارش ۱۰۰۰۰۰ ون را به این شرکته داده است تا تحویل های خود را در ایالات متحده توسط این ون ها انجام دهد. البته هنوز این ون های برقی تحویل شرکت امازون نشده اند. نمونه های اولیه این خودرو از اوایل سال آینده آماده تحویل میشوند.

قرارداد ریویان برای تهیه 100.000 ون برقی برای شرکت آمازون

در ادامه مقاله قرارداد ریویان برای تهیه ۱۰۰.۰۰۰ ون برقی برای شرکت آمازون – به گفته سخنگوی ریویان ، پیش بینی می شود این ۱۰۰۰۰۰ ون تا سال ۲۰۲۴ از انتشار چهار میلیون تن کربن به داخل جو بکاهند. همچنین به رسانه های مختلف تأیید کرد که این طراحی ویژه ون منحصر به شرکت آمازون خواهد بود. تولید در یک خط مونتاژ جداگانه از وانت R1T و وسایل نقلیه ابزار R1S در کارخانه ایلینویز ریویان انجام می شود. این فناوری و معماری بسیار مشابه خواهند بود از جمله باتری ، نیرو ، مدیریت حرارتی ، کنترل ، شبکه الکتریکی و بستر اتصال و محدوده پیمایش در حدود ۶۰۰ کیلومتر میباشد.

درمورد هزینه تخمینی خرید ۱۰۰۰۰۰ ون ، هیچ جزئیاتی نیز ارائه نشده است ، اما اگر شرکتی وجود دارد که توانایی پرداخت آن را دارد ، آمازون است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا