اخبار خودرو

قرعه کشی محصولات سایپا فردا سه شنبه انجام می شود

موعد ثبت نام اولیه طرح فروش فوق العاده محصولات گروه سایپا به پایان رسید و طبق انتظار، فردا سه شنبه ۲۹ام مهر مراسم قرعه کشی محصولات سایپا انجام خواهد شد. ثبت نام از چهارشنبه ۲۳ام مهر ماه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه داشت.

لازم به یادآوری است که در این طرح خودروهای تیبا، تیبا ۲، ساینا و سایپا ۱۵۱ به علاوه وانت پادرا پلاس، وانت نیسان تک سوز، وانت نیسان تک سوز آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال عرضه شدند. موعد تحویل این خودروها حداکثر سه ماه اعلام شده است.

برندگان قرعه کشی تنها ۵ روز مهلت واریز وجه کامل خودرو به قیمت روز کارخانه (آورده شده در قرارداد) را خواهند داشت و همین طور موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه اعلام شده است.

خاطر نشان می سازیم که عدم واریز وجه در موعد مقرر به منزله انصراف از ثبت نام بوده و نوبت به برندگان رزرو داده خواهد شد. با این حساب متقاضیانی که اسامی آن ها در شمار برندگان قرعه کشی آورده شده است، باید به موقع نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

این قرعه کشی محصولات سایپا فردا راس ساعت ۱۰ صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و پس از آن که اسامی منتخبان به تائید نهادهای نظارتی رسید، به منتخبان پیامک زده شده و همین طور اسامی در وب سایت فروش محصولات سایپا قرار خواهد گرفت.

 

نمایش بیشتر

۹ دیدگاه

  1. برای اولین بار ثبت نام کردم برای خرید اینترنتی. ینی اسمم در بیاد عین خری که بهش تیتاپ بدن با نوشابه مشکی ذوق میکنم و هفت هشت تا سکته ریز ودرشت میزنم

    1. منم کلی ذوق کردم که اسمم در اومد واریز گذاشتم روز آخر کلی مشکل پیش اومد نشد واریز کنم الانم نمیدونم چیکار کنم

  2. چراکدملی داخل ثبت اطلاعات درثبت نام واردنمیشود اگه نمیخواین ثبت کنیم بگین چرامردم گیرمیارین بیش ازاین هم ازتون توقع نمیره اون ازکیفیت ماشیناتون اینم ازسایت تون

    1. دوست عزیز از مرورگر دیگری امتحان کنید. بدیهی است که تعداد قابل توجهی ثبت نام از سوی هموطنان عزیز انجام شده و مشکلی در پلت فرم ثبت نام وجود ندارد.

    1. دوست عزیز به دلیل حجم بالای متقاضیان، این اتفاق متاسفانه برای بسیاری از هموطنان تکرار می شود، اما با توجه به برنامه های فروش پیوسته از سوی کارخانه های خودروسازی کشور و هدف گذاری بابت تطمیع کردن بازار واقعی خودرو و مشتریان حقیقی، امیدوار هستیم که با دنبال کردن برنامه های فروش از جانب شما، سرانجام خودروی مورد علاقه خود را با قیمت مصوب کارخانه و شرایط تحویل ایده آل، دریافت نمایید.

  3. سلام ، من یه سوال داشتم ؛ ما به جز پیامک از کجا بفهمیم که برنده شدیم یا نه ؛ من برای اولین بار ثبت نام کردم ولی هیچ سامانه ای تو سیستم نمیبینم که کد پیگیری رو تو اون سرچ کنم و بگه که برنده شدم یا نه ؛ برعکس سایت ایرانخودرو که این مشکل رو نداره

    1. دوست عزیز با مراجعه به saipa.iranecar.com امکان مشاهده وضعیت خود در نتایج قرعه کشی را خواهید داشت.

  4. سلام
    چرا الان که باید واریز وجه قرعه کشی می خوایم انجام بدیم صفحه مربوطه
    اشکال داره و انجام نمیشه?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا