اخبار خودرو

قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا ویژه مهر ۹۹

پیش فروش محصولات سایپا ویژه مهر ۹۹ طی ۳ روز متوالی در قالب فروش اینترنتی خودرو انجام پذیرفته و موعد آن به پایان رسید. طبق روال همیشگی متعاقبا مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا، با فاصله چند روزه، انجام می پذیرد.

قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا

مطابق چیزی که گروه صنعتی و خودروسازی سایپا اعلام کرده است.، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا، فردا دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۴، ساعت ۱۰ صبح، انجام خواهد پذیرفت.

بدیهی است که پس از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی، می باید فرایند پرداخت وجه پیش پرداخت از سوی متقاضیانی که نام آن ها در قرعه کشی بیرون آمده است، انجام پذیرد و عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و حق دیگری برای افراد به وجود نمی آورد.

در این طرح پیش فروش گروه صنعتی سایپا، خودروهای ساینا دنده ای، تیبا صندوق دار، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ و کوئیک R قرار داشتند که برای هر یک به ترتیب مبالغ پیش پرداخت به قرار زیر، اعلام شده است:

مدل خودرو مبلغ پیش پرداخت (به تومان)
ساینا دنده ای ۳۸,۱۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار ۳۵,۶۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۳۸,۹۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۳۲,۷۵۰,۰۰۰
کوئیک R ۵۰,۷۰۰,۰۰۰

لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودروها تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است. به این شکل که خودروهای ساینا دنده ای، تیبا صندوق دار، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱، با موعد تحویل تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ هستند و کوئیک R در شهریور ۱۴۰۰ تحویل خواهد شد.

اخبار مربوط به اعلام اسامی قرعه کشی و واریز پیش پرداخت ثبت نام این خودروهای گروه خودروسازی سایپا، در مطالب بعدی منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا