اخبار خودرو

قیمت آذر محصولات ایران خودرو منتشر شد

علی رغم عقب گرد قیمت ها در بازار خودرو و کاهش و ثبات نسبی نرخ ارز، قیمت آذر محصولات ایران خودرو که با نرخ های جدید اعلام شده است، افزایش جزئی را نشان می دهد.

قیمت آذر محصولات ایران خودرو

شاید انتظار می رفت که با ثبات در بازار ارز و همین طور کاهش نسبی قیمت ها، نرخ ها در قیمت گذاری ها نیز به ثبات رسیده یا حتی کاهشی حداقلی را تجربه کند. با این همه قیمت اعلامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دو مدل، با افزایش محدودی همراه شده است.

خودروی دنا معمولی پیش از این نرخ ۱۴۶ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان داشت که در اعلام قیمت جدید نرخ آن به ۱۴۹ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسیده است. همین طور نرخ سابق خودرو پژو ۲۰۷ دستی در آبان ماه معادل ۱۵۲ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان بود که پس از افزایش قیمت آذر ۹۹، به ۱۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

این افزایش قیمت های چند میلیون تومانی شاید با توجه به کاهش شاخص کلی خودرو در بازار، بتواند در ماه های پیش رو با کاهش همراه بوده و شاهد بازگشت قیمت ها در کانال های قبلی باشیم.

لازم به ذکر است که این قیمت ها برای دعوتنامه های صادره آذر ماه برای دو خودروی دنا معمولی و نیز پژو ۲۰۷ دستی اعلام شده و است و آن دسته از متقاضیان و مشتریانی که باید خودروهای خود را در این ماه تحویل بگیرند، مشمول این قیمت ها خواهند شد.

باید منتظر ماند و دید در ماه های آتی، به ویژه در پایان فصل پاییز و شروع زمستان، با چه تغییراتی در حوزه قیمت خودرو روبرو خواهیم بود و چطور می توان آینده بازار خودرو را پیش بینی کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا