اخبار خودرو

قیمت جدید کوییک آر توسط سایپا اعلام شد

شرکت سایپا قیمت جدید کوییک آر را اعلام کرد و همان طور که انتظار می‌رفت، این قیمت نسبت به پایان خرداد ماه، با افزایش همراه است. با ایرانی کار، پرتال جامع خودروی کشور، همراه باشید.

قیمت جدید کوییک آر

قیمت جدید کوییک آر سایپا در تیر و مرداد ماه ۹۹، در یک خط نمودار صعودی قرار گرفته است. مطابق با سایر افزایش قیمت‌ها در بازار، قیمت کارخانه ‌ی این خودروی جدید سایپا نیز با افزایش قیمت همراه شده است. به ویژه از آن جایی که برخی از مشتریان سایپا، دارای حواله‌های خودرو با موعد تحویل تیر ماه ۹۹ هستند، قیمت گذاری این خودرو در این ماه حساسیت ویژه‌ای داشته و تحویل این خودروها با قیمت جدید صورت خواهد گرفت.

قیمت سایپا کوییک آر در آخرین روزهای خرداد ماه و ابتدای تیر ماه ۹۹، معادل ۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است. اما قیمت کوییک آر سایپا در آخرین روزهای تیر ماه، معادل ۱۰۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

همان طور که مشاهده می‌کنید تفاضل قیمت بین ابتدا و انتهای تیر ماه ۹۹، با چیزی نزدیک به ۱۲ میلیون تومان افزایش قیمت همراه شده است. این افزایش قیمت البته در خصوص سایر خودروهای گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو نیز دیده می‌شود. به همین ترتیب در بازار آزاد افسارگسیختگی بیشتری را شاهد هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا