اخبار خودرو

قیمت خودرو در روزهای پایانی سال چه سمت و سویی دارد؟

اگر بخواهیم به سال های گذشته نگاه کرده و برداشتی از جهت گیری قیمت ها در این روزهای مشابه داشته باشیم، اغلب با رشد خرید و فروش خودرو و همین طور رونق قیمت ها روبرو بودیم، چیزی که این روزها خبری از آن نیست و به نظر می رسد که مصرف کنندگان واقعی برای افت قیمت خودرو منتظر مانده و از خرید صرف نظر کرده اند.

در ادامه با ایرانی کار همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

قیمت خودرو در روزهای پایانی سال

با توجه به نوسانات اخیر در بازار ارز و پیش بینی که نسبت به بازگشت آمریکا به برجام و افت قیمت دلار وجود دارد، بازارهای داخلی کشور در سراشیبی نسبی قرار گرفته و با شیب بسیار ملایمی عقب گرد قیمتی را تجربه می کنند. قیمت خودرو نیز در چند ماه اخیر چنین افت های مقطعی را تجربه کرد، البته هرگز نتوانست به اعداد و ارقام قبلی خود نزدیک شود. در زمان حاضر به ‌اعتقاد فعالان بازار قیمت انواع خودروهای داخلی همان قیمت دی ماه است و حتی روند نزولی خود را مدام طی می‌کند.

طبق گزارش یکی از فعالان حوزه خودرو، در خودروهای داخلی کاهش قیمتها امروز بین یک تا ۳ میلیون تومان بوده است به‌نحوی که سمندال‌ایکس با کاهش ۱ میلیون تومانی ۱۷۵ میلیون تومان، سمند سورن ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰ تیپ دو با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان و پژو۲۰۶ تیپ پنج با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا