اخبار خودرو

ماینتور ۳۸ اینچی خمیده برای کادیلاک ۲۰۲۱

ماینتور ۳۸ اینچی خمیده برای کادیلاک ۲۰۲۱ – یک خودروی لوکس و شاسی بلند مانند کادیلاک اسکلادا به یک کابین بزرگتر احتیاج دارد. این دقیقاً همان چیزی است که مشتریان مدل جدید برای ۲۰۲۱ انتظار آن را دارد. با ایرانی کار همراه باشید.

این شرکت به تازگی تیزری را منتشر کرده است که برای اولین صفحه نمایش خمیده OLED را در صنعت خودرو با اندازه بیش از ۳۸ اینچ را رونمایی و نشان داده است. این سایز برای خودرو های سایز بزرگ مثل شاسی بلند ها هم اندازه زیادی است.

کادیلاک می گوید دو برابر تراکم پیکسلی مانیتور های حال حاضر را در این مانیتور شاهد هستیم که در حد یک تلویزیون ۴K کیفیت دارد. این فناوری جدید تصاویر تصاویر با کیفیت بالا، رنگ سیاه با عمق بیشتر و محدوده رنگ بالا را ممکن می سازد. پس مطمئناً این مانیتور جدید از هر نوع صفحه نمایش با تکنولوژی  TFT یا LCD بهتر به نظر می رسد.

این تیزر همچنین نوار نوری ایی را در قسمت فوقانی فرمان نشان می دهد و تأیید می کند که از فناوری دستیار صوتی در حین رانندگی استفاده میشود و با نام تجاری  Super Cruise شناخته میشود.

در ادامه ماینتور ۳۸ اینچی خمیده برای کادیلاک ۲۰۲۱ ، کادیلاک اسکلادا ۲۰۲۱ در ۴ فوریه ۲۰۲۰ در لس آنجلس و در هفته اسکار رونمایی می شود. درست مانند کاری که فورد با بازیگر ادریس البا برای آغاز کار Mustang Mach-E انجام داد ، انتظار داریم که چند فرد مشهور نیز در این رونمایی حضور دشاته باشند.

هنوز مشخص نشده است که آیا این خودرو لوکس قرار است با پیشرانه الکتریکی رونمایی شود یا خیر اما شایعاتی وجود دارد که اسکلادا قرار است یک خودرو تمام برقی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا