اخبار خودرو

مزدا RX-7 با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت

مزدا RX-7 با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت – دیوید مززیمغز متفکر دنیای تیونینگ خودرو ها، خودرو Mazda RX-7 خودرو را به خاطر یادبود خودرو مسابقه ایی لمنس ۷۸۷B بازسازی و تقویت کرده است. پیشرانه این خودرو توسط چهار روتر R26B از خودروساز کاملا ژاپنی تقویت شده است. با ایرانی کار همراه باشید .

این توربین ها با قدرت بسیار زیاد ۲.۶ لیتری که در ابتدا ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. اما مزری به نوعی توانسته است که قدرت آن را تا ۱۰۰۰ اسب بخار بالا ببرد. این قدرت حتی با فشار  ۱۲ psi نیز کار می کند. این کار مستلزم فراید پیچیده و محاسبه شده است زیرا هنگامی که او سعی کرد فشار توربوی بیشتری را وارد کند ، گیربکس را خراب کرد. گشتاور اوج این اَبَر هیولا  به ۶۵۰ پوند فوت و در دور موتور ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه است.

مزدا RX-7 با 1000 اسب بخار قدرت

مزدا RX-7 با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت – کار زیادی برای ساخت منیفولد اگزوز سفارشی انجام شده است تا صدای ۷۸۷B به همان شکلی که بوده است تولید شود. در حقیقت لوله اگزوز به صورت مستقیم از قسمت هود خارج می شود.

در مورد توربوشارژر مزری می گوید که مدل Work GTX5593 98 mm Gen 2 را به طور خاص برای مشخصات صدای خودرو خود انتخاب کرد است.

نتیجه این پروژه یک خودرو RX-7 با صدای دیوانه وار است که ابتدا قرار بود در نمایشگاه SEMA سال گذشته رونمایی شود. صدای خاص این خودرو استثنایی را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا