اخبار خودرو

مشخصات و قیمت خودرو جدید BMW 330e

مشخصات و قیمت خودرو جدید BMW 330e – کمپانی BMW برای هواداران مشتاق سری ۳ خبرهای خوبی ارائه کرده است که منتظر ارائه نسخه هیبریدی پلاگین نسل بعدی برای سال ۲۰۲۱ هستند. اولا این خودرو ماه آینده مشروط بر اینکه همه چیز طبق برنامه پیش بینی شده پیش رود و بحران بیماری کرونا مانع آن نشود به بازار عرضه خواهد شد.

از همه مهمتر، قیمت گذاری اعلام شده این خودرو است، ۴۴.۹۵۰ دلار برای مدل پایه ۳۳۰e با سیستم چرخ عقب متحرک و ۵۴،۰۰۰ دلار برای سیستم ۳۳۰e xDrive با درایو تمام چرخ در نظر گرفته شده است. این قیمت با توجه به امکانات این خودرو بسیار مناسب و ارزان میباشد.

مشخصات و قیمت خودرو جدید BMW 330e

طبق برنامه کمکی دولت کانادا خریداران این خودرو ۲۵۰۰ دلار کمتر پرداخت میکنند. زیرا خودرو های برقی زیر ۴۵۰۰۰ دلار شامل کمک هزینه دولتی میشود. البته این مورد برای مدل های آپشنال این خودرو که بالا ۵۵۰۰۰ دلار است انجام نمیشود.

البته این مقدار کمک مالی دولت در همه جای کانادا یکسان نیست. مثلا در کبک این مقدار کمک مالی ۴۰۰۰ دلار است و در بریتیش کلمبیا ۱۵۰۰ دلار.

با بهره گیری از جدیدترین فن آوری eDrive ، بی ام و BMW 330e و ۳۳۰e xDrive یک پیشرانه بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی ترکیب کرده و قدرت خروجی ۲۸۸ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ پوندی را تولید میکند.

در ادامه در مقاله مشخصات و قیمت خودرو جدید BMW 330e ، یکی از ویژگی های جدید این خودرو سیستم XtraBoost است. این سیستم زمانی فعال میشود که پدال گاز در موقعیت شتاب گیری قرار میگیرد و برای ۱۰ ثانیه قدرت خروجی را ۴۰ اسب بخار افزایش میدهد. به همین علت شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو نتایجی خوبی رو از خود نشان داده است و توانسته عدد ۵.۹ ثانیه را بر روی کورنومتر ثبت کند.

مشخصات و قیمت خودرو جدید BMW 330e

با توجه به چارت پرفورمنس BMW 330e ، این خودرو می تواند با سرعت حداکثر ۱۴۰ کیلومتر در ساعت (قبلاً ۱۲۰ کیلومتر در ساعت بوده) مسافتی معادل ۵۹ کیلومتر را فقط با استفاده از باتری حرکت کند. دامنه و ارقام MPGe دقیق پس از تست این خودرو ارائه شده است.

در بخش ایمنی خودرو سیستم ایجاد شده است که به منظور هشدار دادن به عابران پیاده، سیستم بلندگوهای بیرونی صدای ویژه ای را در سرعت بالای ۳۲ کیلومتر در ساعت تولید می کند. از دیگر مشخصات ایمنی استاندارد بر روی این خودرو می توان به هشدار Frontal Collision با کاهش تصادف در شهر ، هشدار شروع به حرکت ، تشخیص نقاط کور ، حفاظت از برخورد عقب و هشدار متقاطع اشاره کرد.

البته میتوان از آپشن های اضافه که کمپانی بی ام و پیشنهاد نیز میتوان با صرف هزینه ایی استفاده کرد. یکی از بهترین آپشن ها کروز کنترل هوشمند این خودرو است که در ترافیک های متراکم ، حرکت در لاین و کاهش و افزایش سرعت به طور هوشمند انجام میگیرد.

در پایان باید دید که آیا ماه آینده این خودرو طبق پیش بینی ها وارد بازار میشود یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا